شرکت HTC تابلتی با طعم کروم گوگل تولید می‌کند!

این تابلت دارای رم 2 گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی حداقل 32 گیگابایت است.

0

به گزارش فارنت و به نقل از خبرگزاری رویترز ،شرکت HTC در حال ساخت یک تابلت رایانه‌ای با سیستم عامل کروم شرکت گوگل است .

یک وبلاگ به نامDownloadsquad ضمن اعلام این خبر اضافه کرد که قرار است این تابلت که یک رقیب قدرتمند برای تابلت شرکت اپل است در ماه نوامبر روانه بازار شود.

بر طبق ادعای این سایت تابلت مذکور شدیدا به ویژگی‌های یک تلفن همراه هوشمند نزدیک بوده و دارای صفحه نمایش 1280x 720 پیکسلی مولتی تاچ ، رم 2 گیگابایت و همچنین فضای ذخیره سازی حداقل 32 گیگابایت است.

این خبر در حالی اعلام می‌شود که شرکت گوگل چندی است که تلفن‌های همراه فراوانی را با سیستم عامل آندروئید روانه بازار کرده و در ضمن چندین تابلت رایانه‌ای نیز از سوی شرکت‌هایی مانند سامسونگ و دل در ماه‌های اینده با سیستم عامل آندروئید روانه بازار خواهند شد و این اقدام گوگل کمی عجیب به نظر می‌رسد.

سخنگوی شرکت HTC نیز چندی قبل گفته بود که این شرکت در نظر دارد در بازار پر منفعت تابلت‌های رایانه‌ای علاوه بر بازار تلفن همراه نیز وارد شده و جندین مدل تابلت تولید کند.

پیش‌تر از این کروم به عنوان سیستم عاملی برای نوت بوک‌ها نام برده شده بود و به نظر نمی‌آید در بازار تابلت‌های رایانه ای موفق باشد هر چند خود شرکت HTC چنین نظری ندارد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.