بازار سیاه «اندرویدی» یا دانلود رایگان هر برنامه‌ای که می‌خواهید!!

شاید بسیاری از دوستان دارای تلفن های همراه آندروئیدی بخصوص هموطنان عزیز برای دانلود و بارگذاری برنامه ازفروشگاه آندروئید گوگل یا همان آندروئید مارکت مشکلات فراوانی داشته باشند.

5

فارنت: شاید بسیاری از دوستان دارای تلفن های همراه آندروئیدی بخصوص هموطنان عزیز برای دانلود و بارگذاری برنامه ازفروشگاه آندروئید گوگل یا همان آندروئید مارکت مشکلات فراوانی داشته باشند.

مهمترین مشکل کاربران ایرانی  ، تحریم شدن IP های ایرانی بوسیله گوگل است و این تحریم به حدی سخت گیرانه است که برای ورود به آندروئید مارکت باید تلفن همراه را در حالت هواپیما گذاشت تا گوگل نتواند از روی اپراتور تلفن همراه هم ایرانی بودن کاربر را تشخیص دهد.

چندی است یک برنامه نویس آندروئیدی ، برنامه‌ای با نام Aptoid را برای پلاتفرم آندروئید تدارک دیده است که کاری مشابه  Cydia در آیفون را انجام می‌دهد.

این برنامه به کاربرانی که به هر دلیلی امکان بارگذاری برنامه را از فروشگاه آندروئید گوگل ندارند کمک میکند تا برنامه مورد نظر خود را از منابع دیگربه جز فروشگاه آندروئید گوگل پیدا و به رایگان بارگذاری کند.

حسن این برنامه این است که به غیر از برنامه‌های رایگان تمام برنامه های پولی آندروئید مارکت را نیز به صورت کاملا رایگان و آزاد در گنجینه خود قرار داده است.

البته اگر بر روی تلفن همراه خود نرم افزار امنیتی نورتون را نصب کرده باشید ممکن است برنامه را از نوع مخرب تشخیص دهد که آن هم به خاطر سیاستهای گوگل در قبال این گونه برنامه‌هاست.

قابل توجه است که فارنت هیچ گونه مسئولیتی را در قبال برنامه های بارگذاری شده توسط کاربران از طریق این برنامه بر عهده نمی‌گیرد و طبق معمول این کاربران هستند که در بارگذاری و یا عدم بارگذاری برنامه‌ها مختار هستند.

روش کار با Aptoid:

پس از بارگذاری و نصب برنامه در تلفن همراه خود ،در صفحه اصلی برنامه این مسیر را دنبال کنید:

Menu–Manage repo–New Repository

در این مرحله شما به مانند سیدیا در ایفون باید یک منبع به این برنامه معرفی کنید تا برنامه لیست خود را بروز کند.

برای راحتی کار کاربران عزیز ، فارنت نشانی چندین مخزن برنامه به همراه تعداد برنامه های موجود در آن را که بصورت مداوم در حال بروز رسانی و افزایش تعداد برنامه ها است، برای کاربران  قرار می دهد تا کاربران عزیز بتوانند در قسمت Add New Repository این منابع را اضافه کنند.

http://android-es.com/repo/apk (131)
http://aptoide.com/repo (12)
http://aptoide.com/sapo (9)
http://market.nerman.ws (1466)

نکته قابل توجه اینکه، برنامه نخستین بار برای بروز رسانی لیست خود ممکن است مدت زمانی را به خود اختصاص دهد پس صبور باشید چون این صبر شما نتیجه میدهد و یک انبار بزرگ از انواع برنامه ها را در تلفن همراه خود دارید، بدون اینکه بخواهید فروشگاههای مختلف و ترندهای خاص آنها را امتحان کنید.

سایت بارگذاری برنامه اصلی (در اینجا)

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. mohamad mhrdad می‌گوید

    خیلی بد بود. برای من خطای امنیتی میادش.

  2. sogand می‌گوید

    خیلی خیلی عالی بود ممنون فقط کاش به عهده میگرفتید اینجوری بهتر بود

  3. CnA می‌گوید

    عالی بود. فقط نمی دونم شما کی می خواین بیخیال اندروئید نوشتن بشین ” اندروید “!!!
    وبسایت هایی هستن که موضوعات اندروید رو به صورت نسبتا تخصصی دنبال میکنن ، اونها هم اندروید مینویسن..

    فارنت: دوست عزیز یک بار هم قبلا توضیح دادیم که به دنبال تصحیح این موضوع هستیم که احتمالا از یک خبر بالاخره شروع خواهد شد. البته فارنت اولین جائی نبود که این واژه را به این صورت نوشت منتها فرمایش شما کاملا درسته.. حتما

  4. نوید می‌گوید

    واقعا عالی بود ممنون

  5. keyhan می‌گوید

    cheqad badam miad az in harkat
    hamechio migin baad migin ma hich masoliatio be ohde nemigirim
    baba marde momen ,hamechio ke gofti dg in harfet chie
    asan ki miad az in babat be shOmaha gir bede????ke miay shoone khali mikoni???

    فارنت: دوست عزیز این به نوعی هشدار به کاربران است تا اعلام بشه که این برنامه به صورت رسمی و از جای معتبری ارائه نشده و در صورتی که در این خصوص کسی تردیدی داشت بتونه به راحتی تصمیم بگیره.