آغاز جدال سیمبیان، سلطان بازار با آندروئید، محبوب نو رسیده!

شرکت تولید کننده سیستم عامل سیمبیان اعلام کرد که این شرکت از هیاهوی برخی رسانه‌ها در خصوص آندروئید شگفت‌زده شده است.

2

به گزارش فارنت وبه نقل از تی‌جی‌دیلی بنیاد گسترش سیستم‌عامل سیمبیان از هیاهوی این روزهای برخی رسانه‌ها در خصوص سیستم عامل آندروئید گوگل ابراز شگفتی کرد.

این شرکت با اشاره به برخی اخبار در خصوص اینکه با توجه به آمار بازار هر روز 200 هزار تلفن همراه با سیستم عامل آندروئید به این بازار اضافه می‌شوند، خاطرنشان کرد که بازار فروش تلفن‌های همراه هوشمند با سیستم‌عامل سیمبیان همچنان از بازار تلفن‌های همراه با سیستم‌عامل آندروئید پیش است.

لی‌ام ویلیامز مدیر اجرایی سیمبیان تاکید کرد: ما بیش از 27 میلیون دستگاه را با سیستم‌عامل سیمبیان در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی روانه بازار کرده‌ایم که این نشانگر فعال شدن روزانه 300 هزار تلفن همراه با سیستم عامل سیمبیان است و یا 207 دستگاه در هر دقیقه.

وی در ادامه افزوده است: این مشخصه بیانگر آن است که سیمبیان همچنان به جایگاه خود به عنوان سلطان سیستم‌عامل‌های تلفن‌های همراه هوشمند تکیه زده است و اکنون نیز با فروش 25 میلیون دستگاه در یک دوره سه ماهه جایگاه خود را حفظ کرده است.

ویلیامز در ادامه با اشاره به اینکه انتشار این آمار، اخبار بسیار خوبی برای جامعه سیمبیان بوده، افزوده است: بازار تلفن‌های همراه هوشمند بیش از پیش شلوغ شده، اما در حقیقت ما به فروش بهتر نسبت به رقبای خود و با یک سود بالا ادامه می‌دهیم که البته این در کنار تمامی تعهدات آتی ما به گسترش‌دهندگان برنامه که در نقشه راه به آن اشاره شده، خواهد بود.

وی همچنین در پایان تاکید کرده است: شما به ما دلگرمی بدهید و ما نیز با آغوشی باز پذیرای رقابت‌های پیش رو خواهیم بود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. سیگما می‌گوید

    واقعا من نمی دونم چرا میگن سیمبین به درد نمی خوره اگه به گوشی n8 نگاهی بیاندازید خودتون متوجه میشید که بعد از سیستم عامل ایفون سیمبین بهترین سیستم عامل برای موبایل هاست ایفون هم از این لحاظ اول هست که تعداد برنامه هاش بیشتر هست
    سیمبین تکه

  2. سعید اکبرزاده می‌گوید

    سیمبیان نابود میشه. آندروید فارسی بیاد من میرم سراغشو N97 و کلیه سیمبیانی ها یه آشغال به تمام معنا هستن. اصلاً به پای رابط کاربری Android و Windows نمیرسن.