پسر «ریگان» سرویس ایمیل محافظه کار ارائه کرد!

پسر ریگان معتقد است که سرویس‌های ایمیلی مانند جیمیل و یاهو و حتی هات‌میل طرفدار جناح چپ و لیبرال هستند.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی تلگراف،مایکل ریگان پسر رونالد ریگان رئیس جمهور اسبق آمریکا اولین ارائه دهنده ایمیل محافظه کاران است زیرا او معتقد است که ارائه دهنگان سرویس‌های ایمیل مانند هات میل،گوگل و یاهو در حال پشتیبانی از جناح چپ آمریکا بوده و با این کار مردم را آزار می‌دهند.

او در پیامی در وب سایت شخصی‌اش گفت:”مردم معتقدند که ارزش‌ها در ریگان محافظه کار واقعی است و دیگر نمی توان از اوباما،نانسی پلوسی و حزب لیبرال حمایت کرد چون انها واقعا خراب کردند”.

در عین حال برای ثبت نام در ایمیل ریگان و استفاده از خدمات آن باید مبلغی در حدود 35 دلار پرداخت کرد  که بعد از ان کاربران می‌توانند ایمیلی با این دامنه یعنی with@reagan.com داشته باشند و مشترکین به محض واریز مبلغ ،یک DVD تصویری از نطق آتشین رونالد ریگان در سال 1987 را دریافت خواهند کرد.

در ضمن این سرویس ایمیل دارای سیستم ویدیو تبلیغاتی رایگان است تا حزب محافظه کار به راحتی تبلیغات ویدیویی خود را نیز انجام دهد زیر ا یوتیوب نیز در حال جانبداری از حزب لیبرال است.

با اینکه کاربران مبلغ به نسبت بالای را برای ثبت نام در این ایمیل پرداخت می‌کنند ولی هیچ گونه خدمات امنیتی دریافت نمی‌کنند زیرا در ذیل صفحه ثبت نام ایمیل چنین آمده است:

“شما برای استفاده از این خدمات در معرض خطر هستید و ما هیچ تعهدی به ارائه سرویس امن و بدون خطا به شما نمی‌دهیم و تصحیحات وبروز رسانی‌ها برای این سرویس ایمیل نیز به آرامی صورت خواهد گرفت”.

با وجود نفرت و بیزاری آقای ریگان نسبت به مایکروسافت و اپل مشتریان می‌توانند این خدمات را به صورت اجتناب ناپذیر بر روی این سیستم عامل‌ها دریافت کنند و در ضمن پسر ریگان اعلام کرده که برای امنیت بیشتر مردم هوادار حزب محافظه کار می توانند از طریق این ایمیل کمک‌های مالی خود را برای حزب ارسال کنند.

صفحه ثبت نام ایمیل (در اینجا)

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.