صاحبان «iPad» نامهربان و خودمحور هستند!

صاحبان این گجت 6 برابر بیشتر از سایر مردم احتمال دارد که ثروتمند و دارای تحصیلات عالیه باشند.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی‌تلگراف، نظرسنجی از حدود 20 هزار مصرف کننده آی‌پاد نشان می‌دهد که این دسته از کاربران تشنه قدرت بوده و در مورد دیگران و میزان قدرت آنان نیز با تردید برخورد می‌کنند.

بر اساس این نظرسنجی که در انگلیس و در میان صاحبان آی‌پد و در متوسط سنی 30 تا 50 سالگی انجام شده، خریداران این تابلت 429 یورویی کمتر در کارهای گروهی شرکت می‌کنند و تمایلی نیز به امور خیریه نیز ندارند.

“تیم کلبک” از موسسه نظرسنجی “MyType”  که نظرسنجی مشابهی را در آمریکا انجام داده است در این خصوص می‌گوید: خریدارن تابلت iPad بیش از 6 برابر خریداران سایر گجت‌ها احتمال دارد که ثروتمند و با تحصیلات خوب و در ضمن تشنه قدرت و جاه‌طلب باشند.

در نتایج نظرسنجی این موسسه همچنین آمده است که از عمده دلایل خرید این تابلت در سنین زیر 30 سال را می‌توان تفاخر و تلاش برای متمایز بودن در بین همسالان، البته از سوی جوانان و نوجوانان دانست.

البته قیمت و هزینه‌های بالای این تابلت شرکت اپل نیز یکی از دلایل دیگری است که می‌توان برای این موضوع متصور بود که بازرگانان ثروتمند این تابلت را خریداری کنند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مهران می‌گوید

    مخصوصآ تو ایران !
    چون اینجا 1 و خورده ای هست !