آیا «آندروئید 3» آماده است؟

مهندسان و کارمندان شرکت گوگل در حال تستهای نهایی بر روی این سیستم عامل آندروئیدی هستند.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Unwiredview،با اینکه شرکت گوگل اعلام کرده بود که سیستم عامل آندروئید 3 ملقب به شیرینی زنجفیلی را  در اواخر سال جاری میلادی عرضه می‌کند به نظر می‌رسد که این کار کمی به جلو افتاده است.

آن چیزی که مبرهن است این است که مهندسین گوگل نسخه اولیه این سیستم عامل را آماده کرده و به طور طبیعی کسی نباید در خارج از شرکت گوگل به این نسخه اولیه دسترسی داشته باشد ولی مهندسین و کارمندان گوگل در حال کار با آندروئید 3 هستند.

البته یک تصویر از این سیستم عامل به بیرون درز کرده که مشخصات نرم‌افزاری سیستم عامل در آن مشهود است .

هر چند که ممکن است تصویر فوق فتو شاپی باشد ولی آزمایشات بر روی سیستم عامل آندروئید 3 آغاز شده و حتی گفته می‌شود که 3.1 و 3.2 نیز در مرحله طراحی الگوریتم به سر می‌برند.

ولی در دنیای واقعی هنوز سیستم عامل آندروئید 2.2 به جز برای نکسوس وان برای تلفن همراه آندروئید دیگری عرضه نشده است.

چندی پیش یکی از سایت‌های خبری اعلام کرد که آندروئید 3 بر روی تلفن های حال حاضر آندروئیدی فقط برای نکسوس‌وان و HTCIncredible  عرضه خواهد شد و سایر تلفن های همراه در همان آندروئید 2.2 باقی خواهند ماند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.