موبایل «آندروئیدی» سلاح جدید ارتش آمریکا

سربازان با استفاده از این موبایل مخصوص قادر به شناسایی دشمن و موقعیت همرزمان بصورت آنلاین خواهند بود.

2

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی  Dvice ارتش آمریکا در حال کار بر روی پرو‍ژه اسلحه مخفی که در حقیقت  یک تلفن همراه آندروئیدی است می‌باشد.

یک پیمانکار دفاعی ارتش آمریکا در حال همکاری با مهندسان آندروئیدی گوگل است تا بتوانند یک گجت   مبتنی بر سیستم عامل آندروئید که با کد رمز Raytheon نامیده شده است برای سربازان امریکایی تولید کنند تا سربازان در گرماگرم جنگ به صورت آنلاین بتوانند  اطلاعات جنگی لازم را بدست بیاورند.

ارتش آمریکا بعد از اختراع دستگاه منهدم کننده هواپیماهای فوق سریع با لیزر در حال تولید یک ابزار و گجت جمع و جور است که در میدان جنگ بتواند تصاویر رله اطلاعاتی و زنده ماهواره‌ای از میدان جنگ را به سربازان انتقال دهد و آنها بتوانند به راحتی بر روی چهره‌ها و همچنین پلاک‌های ماشین های عبوری زوم کنند  و در هر زمانی با فرماندهی و سایر همرزمان خود ارتباط برقرار کنند و حتی دارای یک رادار کوچک نیز بوده تا بتوانند موقعیت خود ، دشمن و همرزمان را در هر زمانی شناسایی کنند.

این دستگاه که هزی‌نه ای 500 دلاری برای ارتش آمریکا در بر خواهد داشت علاوه بر قابلیت‌های رله اطلاعاتی دارای کارکردهایی همچون کار با اینترنت و حتی شبکه‌های اجتماعی خواهد بود تا سربازان بتوانند در موقعیت‌های مناشب با گفتگو با دیگران به تجدید قوای روحی وروانی خود پرداخته و حتی دارای یک سیمکارت مخصوص نیز خواهد بود تا سربازارن بتوانند با دادن کدهای مخصوص به مکالمه کنترل شده  بین المللی نیز بپردازند.

پایان مطلب/‌

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. sina می‌گوید

    بله دیگه – امریکاس . america .

  2. مهدي می‌گوید

    امان از این اندروئید مه هر چه کرد همان گوگل کرد