موزیلا: کشف هر نقص امنیتی 3 هزار دلار جایزه دارد!

موزیلا به هر پژوهشگر امنیتی یا کاربری که نقص امنیتی در محصولات این شرکت گزارش کند 3 هزار دلار جایزه می‌دهد.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک اسپوت،شرکت موزیلا به صورت رسمی اعلام کرد به هر کاربر و یا کارشناس امنیتی که یک نقص امنیتی را در تمامی محصولات این شرکت گزارش کند، 3 هزار دلار جایزه پرداخت خواهد کرد.

شرکت موزیلا به عنوان بخشی از برنامه بلند‌مدت رفع اشکالات امنیتی محصولات خود این تصمیم را اتخاذ کرده است.

البته این کار ادامه دهنده روندی است که این شرکت در سال 2004 آغاز کرد و جایزه 500 دلار خود را به 3 هزار دلار افزایش داده و در ضمن گستره برنامه‌ها نیز وسیع‌تر شده و شامل مرورگرهای ارائه شده برای تلفن همراه و حتی نسخه های آزمایشی برنامه های ارائه شده نیز شده است.

شرکت موزیلا معتقد است که یکی از بهترین راه کارها برای حفظ امنیت کاربران ایچاد یک منبع درآمد اقتصادی پایدار برای کارشناسان امنیتی است تا آنها وقتی یک نقص امنیتی را کشف کردند مجاب و انگیزه داشته باشند تا مشکل امنیتی را به شرکت مذکور گزارش کنند است و بالطبع پاداش نیز زمانی پرداخت خواهد شد که پژوهشگر و یا کاربر به تیم امنیتی موزیلا چگونگی کشف این حفره امنیتی را گزارش دهد..

این در حالی است که غول دنیای جستجو یعنی گوگل حداکثر مبلغی در حدود 1337 دلار برای گزارش نقص امنیتی جدی و بحرانی آنهم فقط در مرورگر کروم پرداخت می‌کند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. […] را افزایش جایزه شرکت موزیلا از ۵۰۰ دلار به ۳هزار دلار (اینجا)  ذکر کرده و اعلام کرده است که کشف این حفره امنیتی در […]