بلک‌بری: اپل افتضاح خود را نپوشان!

شرکت بلک‌بری اعلام کرد که شرکت اپل به منظور انحراف افکار عمومی، موضوع دروغین مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه بلک‌بری را مطرح کرده است.

23

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی slashgear، شرکت Rim  تولیدکننده تلفن‌های همراه بلک‌بری در واکنش به اظهارت شب گذشته مدیرعامل اپل در خصوص مشکل انتن‌دهی تللفن همراه بلک‌بری،  پاسخ دندان‌شکنی به شرکت اپل داد.

مایک لازاریدیس و جیم بالسیل مدیران اجرایی شرکت ریم، شرکت اپل را به اقدام آگاهانه در تحریف افکار عمومی از مساله آنتن‌دهی  آیفون 4 و جلب توجه افکار عمومی به شرکت ریم به متظور پوشاندن افتضاح خود متهم کردند.

این شرکت در بیانه‌ای رسمی اعلام کرد: تلاش اپل برای پوشاندن افتضاح خود غیرقابل قبول است و به نظر می‌رسد شرکت اپل به منظور منحرف کردن افکار عمومی از مشکل آنتن دهی آیفون 4، شرکت ما و نوکیا را هدف قرار داده است.

ریم یک رهبر جهانی در طراحی آنتن است و شرکت ما با موفقیت محصولات بی‌سیم رادیویی و دیتا را به مدت 20 سال با بازدهی بالا طراحی کرده است.

این شرکت در ادامه تاکید کرده است که البته ما نیز قرار دادن آنتن در قاب تلفن همراه را همانند آنچه که شرکت اپل در آیفون 4 بکار برده بود در ذهن داشتیم اما به خاطر ریسک کاهش آنتن در مناطقی که سیگنال ضعیف است، از روش ابداعی خودمان استفاده می‌کنیم.

این شرکت در پایان با کنایه به شرکت اپل اعلام کرده است که آن چیزی که مسلم است عدم نیاز کاربران گوشی‌های بلک‌بری به استفاده از قاب محافظ برای داشتن تماس با کیفیت و سیگنال مناسب است (قابل توجه عمو استیو) و به نظر ما چون اپل شخصا این آنتن را طراحی کرده، خود نیز باید پاسخگو باشد نه اینکه توپ را به زمین رقیبان خود بیاندازد.

شرکت اپل شب گذشته در کنفرانس اضطراری خود در خصوص مشکل آنتن‌دهی آیفون 4 ،ضمن بررسی مشکلات این تلفن همراه، تلفن‌های همراه دیگری مانند نوکیا و بلک‌بری 9700 را نیز دارای مشکل آنتن‌دهی دانسته بود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

23 نظر برای این مطلب
  1. amin می‌گوید

    سلام ببخشیدا بلکبری گوشی خاصی هستش واسه همین هرکسی درکش نمی کونه وخاصیت های بسیاری داره که اپل نداره من z30دارم عاشقشم با هیچی عوضش نمیکونم عالیه …..

  2. mitra می‌گوید

    من میخام گوشیمو عوض کنم بلک بری z10 بگیرم یا اپل؟

    1. pb می‌گوید

      z 10 begir…apple khazeeeeeee…vali age vas bazi mikhay apple begir vas celas o estefade khub o mofid mikhaym z10…mn z10 darm awlieeee…yaroo too dehatm apple var midare…apple be z10 nemirese….z10 3miliard vali apple chn milioon barname dare…mifhmi yani chi?!!!!

  3. hasood می‌گوید

    enghad be APPLE hasoodi nakonin

  4. محمد می‌گوید

    آخه آقا، وقتی کسی با پیکان رانندگی کرده باشه که واسه بنز نمی تونه نظر بده،
    به نظر من همه گوشی ها یک مشکل دارند حتی اپل (Apple).
    البته این کجا و آن کجا

  5. […] به عنوان شرکت تولیدکننده تلفن‌های همراه بلک‌بری در اولین واکنش به این موضوع، استیو جابز را متهم کرده بود که با بزرگنمایی کردن و […]

  6. […] شرکت ریم به عنوان شرکت تولیدکننده تلفن‌های همراه بلک‌بری در اولین واکنش به این موضوع، استیو جابز را متهم کرده بود که با بزرگنمایی کردن و اظهارات کذب درصدد پوشاندن ایراد بزرگ آیفون ۴ است. […]

  7. ashkan می‌گوید

    man tarafdare sony ericsson hastam.vali bayad dar in mored be stv hagh bedam chon 100 dar 100 nokia blackberri hatman harfi bar alayhe apple zade boodand ke jobs injoori vakonesh neshoon dade vagarna chera nagoft sony…

  8. آیدین می‌گوید

    نوکیا چون تمام بازار اروپاو آمریکا رو در دست داره واسه همینه که میخواستن مدیر عاملشو عوض کنن بخاطد بی کفایتیه نوکیا در برابر اپل بخاطر اینکه هنوز نتونسته یه رقیب جدی واسه آیفون یده بیرون؟
    اپلی که فقط و فقط با 3 تا گوشی تمام دنیارو جذب خودش کرد و ره 100 سالرو یک شبه طی کرد ولی شرکتی مثل نوکیابا این همه ادعا و این همه مدل مختلف هنوز اندازه اپل محبوب نشده؟ مجبورید این حرفارو بزنید دست استیو جابزم درد نکه اون فقط بلک بری و نوکیارو که سریع و موزیانه بر علیه آیفون 4 اقدام کرده بودن زیر سوال نبرد بلکه گوشی Droid X موتورولا هم که تو تبلیغاتش تیکه پرونده بود هم به چالش کشید که گفته بود علاوه بر امکانات زیاد از هر جهتی بگیرید آنتن میده تمام شماهایی که حرف از نوکیا و بلک بری میزید آرزوی داشتن یه آیفون 2G رو دارید مطمئنم حالا یا به لحاظ مالی یا تعصب نمیتونید داشته باشید پیشنهاد میکنم یه بار آیفون رو تو دستتون بگیرید ببینم بازم میرید طرف گوشیه خودتون یا نه

  9. امین می‌گوید

    فکر کنم منظور کاوه انفجارهای زنجیره ای باطری های نوکیا بوده سعید جان

  10. مهدي می‌گوید

    حسام جان کاملا در اشتباهی
    من آیفون 3gs دارم و با اونکه آدم گوشی بازی هستم و از تمامی برندها موبایل امتحان کرده ام ولی باید بگویم آیفونم صمیمترین دوست همیشه همراه من است

  11. حسام می‌گوید

    تا اونجایی که من دیدم بیشتر اونایی که اپل دارن دلیلی به جز ظاهرش ندارن برای داشتنش. من طرفدار جنس خوب هستم هر چی که باشه ولی مطمئنا اپل چیزی نیست که من دنبالشم . . .
    خنده داره که فکر کنیم اپل با این سابقه و تجربه کم در تولید گوشی از نوکیا و بلک بری که بازار اروپا و امریکا رو زیر سلطه دارن بهتره. با این فاجعه باید حالا حالا ها سر کنن. بعید میدونم افکار عمومی به زودی عوض بشه

  12. مهران می‌گوید

    یکی به دوستان یاد آوری کنه نوکیا بزرگترین شرکت ارتباطی دنیا هست

  13. مهدي می‌گوید

    بلک بری برند واقعا با کیفیتیه ولی حیف که سیستم مخابراتیش با ایران مشکل داره مگرنه راحت جای ایفون را میگرفت
    صد در صد

  14. سعید اکبرزاده می‌گوید

    من طرفدار پر و پا قرص نوکیا نیستم و از باتری گوشی خودم که n97 هستش شاکیم. ولی آقا کاوه گوشی باتریش مشکل داشته باشه بهتر از اینه که آنتن دهییش مشکل داشته باشه! این یه مورد رو اپل گند زد و کارش هم تو این کنفرانس اخیر واقعاً غیر اخلاقی بوده. مشکل دارن. خب به دیگران چه مگه نوکیا یا بلک بری پیشنهاد داده بودن این کار رو بکنه؟
    آی فون بدون آنتن یعنی آی پاد. آی پاد 4 اسمش باشه بهتره!

  15. مهام می‌گوید

    فقط 9700 بلک بری!
    اپل برا جنگولک بازی ساخته شده!

  16. amin می‌گوید

    اصلا apple اگه قاب خالیه گوشیم بده بیرون ده تا از یه گوشیه کامل نوکیا با ارزش تره

  17. ashley می‌گوید

    blackberry is best cellphone of the world

  18. سکینه می‌گوید

    خداییش بلک بری کجا ایفون کجا
    بدون انتن هم دوستت داریم اپل
    :D:))

    1. احسان می‌گوید

      فقط بلک بری

  19. کاوه می‌گوید

    از نوکیا و بلک بری نفرمایید که اصلا هیچ جای دفاعی از اونها وجود نداره.
    نوکیا با اون افتضاحات درمورد باتری ها و …..اصلا بیخیال از شمارش در اومد.

  20. arash می‌گوید

    دستشون درد نکنه. نوکیا هم باید از حق و حقوق خودش در برابر این گستاخا دفاع کنه. اپل آبروی نداشته ی خودشو با این کار بــــــــــرد!

  21. رضا می‌گوید

    ای وووول عجب جواب دندون شکنی داده به این شارلاتان ها ای ووووووووووووووووول