کنفرانس اضطراری اپل در مورد «آیفون 4»!

انتظار می‌رود این کنفرانس خبری که روز جمعه برگزار می‌شود حول و حوش مشکلات فراوان آیفون 4 باشد.

0

به گزارش فارنت و به نقل از خبرگزاری رویترز شرکت اپل رسما اعلام کرد که روز جمعه کنفرانس خبری را برگزار خواهد کرد.

سخنگوی اپل “استیو داولینگ” روز چهارشنبه ضمن اعلام این خبر، مکان برگزاری کنفرانس را سالن همیشگی  کنفرانس‌های اپل در کالیفرنیا و ساعت شروع آن را نیز ۱۰ صبح اعلام کرده است و انتظار می‌رود با توجه به مشکلاتی که این روزها گریبان‌گیر تلفن همراه آیفون 4 این شرکت شده است، محتوای این کنفرانس خبری ناگهانی، حول و حوش مشکلات فراوان این تلفن همراه باشد.

پس از عرضه آیفون ۴ بسیاری از کاربران از مشکلات فنی این تلفن همراه مانند آنتن‌دهی (اینجا) و همچنین نور زرد در تصاویر گرفته شده (اینجا) و حتی مشکلاتی مانند آتش گرفتن خودبخودی (اینجا) گزارش‌هایی را به شرکت اپل ارسال و تقاضای خسارت کرده بودند.

کارشناسان عقیده دارند اپل برای این مشکل باید زودتر راه حلی بیاندیشد و سه راه را نیز پیشنهاد کرده‌اند و اعلام کرده اند که اپل یا باید فراخوان سراسری آیفون ۴ را در دستور کار قرار دهد که در این صورت متحمل خسارت 1/5میلیارد دلاری خواهد شد و یا اینکه به مشکلات آیفون ۴ اهمیتی ندهد که در نوع خود عجیب است و یا اینکه با با ارائه یک راه حل دیگر برای آن، بتواند مشکلات آیفون ۴ را از سر تیتر خبری رسانه‌های جهان بیرون بکشد.

برگزاری کنفرانس خبری اضطراری اپل در حالی صورت می‌گیرد که نشریه معتبر گزارشات مصرف‌کننده نیز که تاثیر بسیاری بر بازار مصرف ایالات متحده دارد در گزارش منتشره خود، خرید آیفون 4 را به خاطر مشکلات فنی توصیه نکرده است.

شرکت اپل نیز تاکنون تنها وعده تعمیر رایگان برای خریداران آیفون 4 را داده و در حالی که این شرکت  موفق به فروش 1.7 میلیون آیفون 4 در 3 روز اول فروش خود به عنوان بهترین فروش تاریخ خود شده، برخی گزارش‌ها از ضرر 9/9 میلیارد دلاری اپل پس از انتشار گزارش‌های نقص فنی آیفون 4 و افت 0.4 درصد در هر سهم در بازار بورس آمریکا خبر می‌دهند.

شرکت اپل پیش از این از حل مشکل آنتن‌دهی آیفون 4 با ارائه یک فریمور سخن گفته بود (در اینجا) که البته پس از ان بود که اذعان کرد که این مشکل سخت‌افزاری بوده و با ارائه فریمور حل نخواهد شد.

چندی پیش شرکت اپل فریمور 4.1 آیفون را برای توسعه‌دهندگان برنامه برای آیفون منتشر کرد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.