آیفون 4 مشکل دوربین هم دارد!

این مشکل زمانی خود را نشان میدهد که شما با استفاده از فلاش آیفون 4 به گرفتن عکس می پردازید.

17

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی” Intomobile”   یک خبر بد برای طرفداران آیفون جدید این است که این تلفن همراه علاوه بر مشکل آنتن‌دهی مشکل دوربین نیز دارد.

در حالی که همگان منتظر ارائه فریمور جدید آیفون 4 و در نتیجه حل مشکل آنتن‌دهی آن بودند  و شرکت اپل نیز در 24 ژوئن آیفون 4 را به سراسر جهان ارسال کرده است یک مشکل عجیب در دوربین آیفون 4 گزارش شده است.

این مشکل را که تا کنون بیش از 100 نفز از خریداران آیفون جدید نیز گزارش کرده اند این است که در صورت استفاده از فلاش در گرفتن عکس با دوربین آیفون 4،در تصاویر گرفته شده رنگ زرد به طور غیر عادی از بقیه رنگ‌ها نمود بیشتری دارد.

به نظر من اپل در باره این مشکل باید بیشتر نگران باشد زیرا این دوربین دارای گزینه  “auto white balance” نبوده و کاربر ناچار است با نرم افزارهای رایانه ای مانند فتوشاپ و سایر نرم افزارها رنگ زرد را تعدیل کند.

مشکل دیگری نیز که بیشتر تخصصی است تصاویر گرفته شده با دوربین آیفون 4 را با تصاویر سایر تلفن‌های همراه 5 مگاپیکسلی مقایسه شده و به نظر کارشناسان فن تصاویر آیفون 4 دارای پیکسل کمتر بوده و اصلا 5 مگاپیکسلی نبوده و دارای مگاپیکسل پایین‌تری است.

به نظر می‌رسد تنها راه حل این مشکل افزودن گزینه‌های نرم افزاری بیشتری به دوربین آیفون 4 باشد زیرا گمان نمی‌رود که شرکت اپل برای این مشکل ،فراخوان جمع آوری آیفون 4 را بدهد.

هنوز از سوی شرکت اپل هیچ گونه پاسخی برای این مشکل ارائه نشده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

17 نظر برای این مطلب
  1. Roozbahani می‌گوید

    سلام خواهش میکنم به سؤال من پاسخ بدین،
    موقع ضبط ویدیو گوشیم فقط فیلم میگیره و صدارو نمیگیره درواقع یه صدایی مثل هوا ضبط میکنه. مشکل دیگه هم نداره یعنی نه تو مکالمه صدا مشکل داره ونه وقتی به تنهایی صدا رکورد میکنه ، فقط صدای ضبط فیلمو پخش نمیکنه، ممنون میشم راهنمایی کنید آیا مشکل فنی پیدا کرده و یا تنظیمات بهم خورده اگرچه تو ستینگ هیچ قسمتی واسه صدای ویدئو نداره. بسیاااااار ممنوووووون

  2. رضا می‌گوید

    این بنده خدا انگاری سهامداره اپلههههه :)))
    وقتی یه چیزی چرته خوب چرته دیگه آشغال رو فروختن به این همه آدمه ساده که با دوتا تبلیغ گول می خورن بعدش هم با کمال پرروی میگن کاربرها بلد نیستند گوشی رو درست تو دستشون بگیرن که مشکل آنتن دهی پیدا می کنه(خود این یارو کچله توی پاسخ ایمیل شکایت یه مشتری براش نوشته بود) :) :) بعد هم چه ربطی داره به اینکه خودمون همینش هم نمی تونیم تولید کنیم؟؟ عزیز اگه می تونستیم I pod تولید کنیم خوب پس اپل به چه دردی می خورد؟؟؟؟ مگه قراره تو دنیا همه کارو ایرانی ها بکنن؟ اونا پولشو میگیرن باید جنس درست بدن دسته مردم دفاع از یه محصول آشغال هم به نظرم اشتباهه چون هرکی یه ذره منطق داشته باشه متوجه می شه که این محصول مشکلاتی اساسی داره، آخه کدوم ابلهی آنتن رو میزاره زیر انگشت کاربر که وقتی چپ دست ها تو دستشون بگیرن دیگه آنتن نده، آخه یه همچین آشغالی دفاع کردن دارهههه؟؟

  3. […] (در اینجا) و همچنین نور زرد در تصاویر گرفته شده (در اینجا) و حتی مشکلاتی مانند آتش گرفتن خودبخودی (در اینجا) گزارش […]

  4. Mojtaba می‌گوید

    آیفون 3GS که من دارم واقعا دارم ازش لذت می‌برم شما باید امتحان کنی عزیز آیفون رو بعد نظر بدی در موردش
    واقعا تفاوت رو احساس می‌کنی با آیفون
    محشره..

  5. MMF1 می‌گوید

    آقایون و خانومها دعوا نکنین در اینکه هر وسیله ای امکان دارد مشکل یا ایراداتی داشته باشه حرفی نیست و آیفون 4 هم از این قضیه مبرا نیست و حتما مشکلاتی دارد ولی اینکه تو 3 ملیون فروش آیفون 4 در کمتر 1 ماه 100 عدد دارای مشکل دوربین باشند و اونو اینقدر بزرگ کردن یکم نامردیه و ندیده گرفتن خوبیهاش یکم ….
    بعدم ذکر منبع که دلیل نمیشه هرکی میتونه یه سایت بزنه و دوتا جنسو با هم مقایسه کنه راجع به این مقایسه با 3g 3gs حرفی ندارم ولی اون دوربین canon 5d که مقایسه شده اون دوربین حرفه ای بدنه معادل 2.5 ملیون تومن قیمتشه و با لنز حدود 3.5 ملیون قیمتش میشه وحدود 15 مگا پیکسل دارد پس مقایسه آن با آیفوت غلط محظه

  6. babak می‌گوید

    Apple kollan ashghale,ye edde nadid badid mikham class bezaran began motefavetan gondash kardan, benazare man HTC HD behtarin gooshie mojood dar bazare

  7. mohi می‌گوید

    پس لابود مشکل انتن دهی چیه؟ اگه تست شده بود این طوری نمی شد
    کلا WWDC امسال چرت بود
    ایفونشو از قبل دیده بودیم حالا هم که هی میگن یه ورش کجه
    اکانت های ای تیونز هم که هک شده
    اپل داره چه می کنه، خود اسنیو جابز هم نمی دونه

  8. reza می‌گوید

    سلام به دوستان اپل شرکتی نیست که بدون تست و بیهوده گوشی بده بیرون فعلا که ما همینشم عرضه نداریم بسازیم پس ایراد نگیرید به نظر من اپل بهترینارو می سازه پس چرت نگین کارتونو بکنین

  9. علی می‌گوید

    قدرت تبلیغات !!!
    حیرت انگیز ترین بخش اپل!
    با اینکه گزارشهایی مبنی بر مشکلات این گوشی از سوی افراد زیادی انجام شده است، بازم میاد میگه چرت میگین!!
    جالبه

  10. فرزاد می‌گوید

    in shayeat hamishe baraye mahsoolate apple hast, vali hich kodoom vagheyat nadare
    be nazare man mahsoolatesh binazire

  11. Iphone4 می‌گوید

    چرا چرت میگین آیفون تست میشه الکی که گوشی بیرون نمیده لطفا اینقدر چرت ننوسید دوست من تو انگلیس هست و الان میگه این گوشی باور نکردنی مشکل انتن دهی هم حل شد..

    فارنت: دوست عزیز ما هیچ وقت خبری رو بدون ذکر منبع و بی اساس منتشر نمی کنیم. شما بهتره کمی بدون تعصب نسبت به این مساله فکر کنی. خود اپل هم به وجود این مشکل اعتراف کرده و وعده داده که برطرف خواهد شد. منبع خبر رو هم جهت اطلاع و اطمینان شما اینه:

    منبع

    یک منبع دیگر

  12. رضا می‌گوید

    آخرش هم یه روزی میاد که فروشش افت محسوس میکنه یا اپل همه رو جمع میکنه

  13. Hesam می‌گوید

    مهدی @ : این جور که تو عکس بالا معلومه تو همه سری هاش این مشکل معلومه.. تو ایفون 4 خیلی خیلی بیشتر هست

    arash @ : دقیقا باید از همون موقع که مشکل انتن پیداشد جمع می کرد اما دست دست کرد ، نمی دونم اپل چه عجله برای انتشار سریعش داشت

  14. ارسلان می‌گوید

    بابا ایفون رو الکی الکی بزرگش کردن

    از htc خبر بزارین

  15. arash می‌گوید

    به نظر من اپل بهتره این گوشی رو هر چی سریع تر جمع کنه تا بقیه مشکلاتش هم کشف نشده!

  16. مهدي می‌گوید

    به نظر من آیفون 3gs بهترین آیفون شرکت اپل است و آیفون 4 چیز خاصی نداشته و همش اشکال است

  17. کوروش می‌گوید

    هه، اونایی که میگن آیفون خوبه : ))