تصاویری از برگزاری جام جهانی فوتبال خروس‌ها در چین!

یک زن چینی سه سال گذشته را صرف آموزش فوتبال به خروس‌های خود کرده تا آنها این روزها با مهارت خود در کنترل توپ همه را شگفت‌زده کنند.

4

به گزارش فارنت به نقل از روزنامه دیلی‌میل یک طرفدار بسیار مشتاق فوتبال در چین سه سال گذشته خود را صرف آموزش فوتبال و تربیت خروس‌های خود کرده تا آنها بتوانند به زیبایی فوتبال بازی کنند. این زن به عنوان مربی خروس‌ها از سال 2007 آموزش آنها را آغاز کرده است تا آنها این روزها با هنرنمایی خود با توپ فوتبال همه را شگفت‌زده کنند.

مربی این دو خروس مسابقه‌ای را همزمان با جام جهانی و به صورت نمادین میان این دو خروس در منطقه لی‌جان شهر شیانگ برگزار کرده است که در آن خروس‌ها اجازه استفاده کامل از پاها و بال‌های خود را داشتند.

روزنامه انگلیسی دیلی‌میل در ادامه با اشاره به اینکه این خروس‌ها به طور شگفت‌انگیزی قادر به کنترل توپ هستند با کنایه به فابیو کاپلو اعلام کرده که به فکر دعوت از این خروس‌ه برای تیم ملی باشد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. farzad می‌گوید

    به قول یه نفره چه بازی میکنه اینننننننننننننننننننن خروسه چه استوپ سینهای

  2. کوروش می‌گوید

    گمونم اگه تو آرژانتین یا برزیل بازی می کرد، الان حذف نمی شد. آقا HESAM میبینم که شما هم حسابی فارنتی شدی ها :ی نگفتم معتاد این سایت می شی : ))

  3. مهدي می‌گوید

    فکر کنم از فوتبالیستای آبکی و پولی ما این خروسه بهتر بازی میکنه

  4. Hesam می‌گوید

    اسم این خروسه چی بود ؟ خوش استایل هست :دی