هزار توئیت در هر «ثانیه»؛ رکورد جدید توئیتر

مدیر ارشد توئیتر ماه گذشته در یک سخنرانی از رکورد 65 میلیون توئیت در روز صحبت به میان آورده بود که با این حساب این رقم در یک ماه به نزدیک به یک میلیارد و نهصد و شصت میلیون توئیت خواهد رسید.

2

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی تلگراف، بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی موسسه بررسی آمار شبکه‌های اجتماعی، سرویس میکروبلاگینگ توئیتر موفق شد تا با ارسال 1000 توئیت در ثانیه رکورد قبلی خود را در این زمینه پشت سر بگذارد.

توئیتر در ماه ژوئن موفق شده بود برای اولین بار از زمان تاسیس خود به رکورد 2 میلیارد توئیت در ماه دست پیدا کند. “دیک کاستلو” مدیر ارشد توئیتر ماه گذشته در یک سخنرانی از رکورد 65 میلیون توئیت در روز صحبت به میان آورده بود که با این حساب این رقم در یک ماه به نزدیک به یک میلیارد و نهصد و شصت میلیون توئیت خواهد رسید.

کاستلو همچنین از ثبت نام روزانه 135 هزار کاربر جدید در این وب سایت خبر داده بود، هر چند شاید بسیاری از این کاربران با چندین نام مختلف ثبت نام کرده باشند.

توئیتر چندی قبل اعلام کرد که این شرکت در پی گسترش پایگاهها و سرورهای خود بزودی پایگاه‌های جدیدی در لس انجلس و نیویورک تاسیس خواهد کرد که این برنامه  شامل انگلستان و ژاپن نیز خواهد شد.

“زوکربرگ” موسس فیس‌بوک در ماه ژوئن گذشته نگرانی خود را از افزایش محبوبیت توئیتر ابزار داشته و گفته بود که این طور گمان می‌رود که روزی میکروبلاگینگ ها گوی سبقت را از شبکه‌های اجتماعی خواهند ربود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Hesam می‌گوید

    خب من تا حالا این پیام رو ندیدم ” Twiiter is over capicity ” فک کنم چون خیلی توییت می کنیی هست

  2. کوروش می‌گوید

    من خودم عاشق توئیترم. منم الان 10000 تا توئیت کردم، البته فقط تو این 3 ماه گذشته. 3 ساله عضو توئیتر بودم ولی زیاد باهاش تویئت نمیکردم. ولی جدیداً خیلی بهش علاقه مند شدم.

    تنها ایراد توئیتر همین ضعف سرورهایش هست که باید ب روز شوند و اگر نه باید دائم شاهداین پیام بود که Twiiter is over capicity که رو مغز آدم راه میره.

    در ضمن به فارنت پیشنهاد کرده بودم آواتار توئیترش رو عوض کنه و یه نشانی از خودش بزاره تا وقتی توئیتهاش رو ریتوئیت میکنم دیگران متوجه بشن این توئیت از سمت سایتی خبری هست.

    با سپاس