ظاهر شدن دوباره «مرد اسبی» در گوگل‌استریت‌ویو!

این مرد با ماسک سر اسب بعد از دیده شدن در هفته پیش توسط سرویس گوگل ،دوباره توسط سرویس مشاهده خیابانی گوگل مشاهده شده است.

2

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی تلگراف،مرد اسبی که هفته پیش در آبردین اسکاتلند توسط سرویس خیابانی گوگل مشاهده شده بود دوباره توسط همین سرویس مشاهده شد.

در این مشاهده جدید ،این مرد اسبی به همراه یک دانش آموز دختر ناشناس در جاده هازلمر‌(Hazlemere)در آبردین مشاهده شده است.

این مرد که به نظر می‌رسد قصد تقلید از فیلم “مرد فیلی” اثر دیوید لینچ را داشته باشد به یکی از موضوعات خبر ساز اخیر رسانه‌ها در جهان تبدیل شده و حتی کاربران انگلیسی و اسکاتلندی توئیتر در تلاشند تا راز و هویت مرد اسبی گوگل را کشف کنند که “راسل موفات “یکی از این علاقمندان است که به صورت مستمر عکس و مقاله در باره این مرد جمع آوری کرده و در توئیتر منتشر می‌کند.

این در حالی است که هدف این مرد از گذاشتن سر اسب بر روی خود معلوم نیست و آیا این کار یک شوخی با سرویس گوگل استریت ویو بوده و  و یا یک اعتراض نمادین به این سرویس جهان شمول گوگل است.

این مرد اسب نما به پدیده‌ای بین المللی تبدیل شده است به عنوان مثال استفان کلین از آلمان ادعا کرد که این مرد را در یک جشنواره ملاقات کرده و با او فقط می توانست به انگلیسی صحبت کند و گزارش هایی از حضور او در کاردیف ولز و نوریچ انگلی نیز ارسال شده است هر چند که این احتمال وجود دارد که افرادی سعی در تقلید این حرکت مرد اسبی داشته‌اند.

یک کاربر در یوتیوب با نام” TheHumanHorse” یک ویدیو از این مرد اسبی ارسال کرده و ادعا کرده که خود همان مرد است  و می‌خواهد با آپلود مداوم این ویدیوها در یوتیوب به کاربران بگوید که در همه جا حضور دارد.

البته به نظر میرسد او از هفته پیش که دیده شده بود کمی لاغرتر شده و وزن زیادی را از دست داده باشد و جستجو برای یافتن این مرد اسبی هنوز ادامه دارد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. مهدی می‌گوید

    به نام یزدان
    از گوگل بعید نیست که این صحنه‌ها رو خودش بسازه

  2. کوروش می‌گوید

    طرف عجب اسبیه :))