اپل با یک بروزرسانی مشکل آیفون 4 را حل می‌کند!

این فریمور جدید قرار است در روز دوشنبه این هفته منتشر شده و مشکل آنتن دهی آیفون را برطرف کند.

5

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی” Tgdaily”،طبق خبر منتشر شده در فروم رسمی شرکت اپل این شرکت قصد دارد تا بزودی یک بروز رسانی برای فریمور آیفون منتشر کند که انتظار می‌رود تا مشکل انتن‌دهی آیفون 4 را که با لمس بعضی از نقاط آن رخ می‌داد را برطرف کند.

در حقیقت شرکت اپل که بعد از هیاهوی فراوان آیفون جدید را با ویژگی‌های خوب و دوربین ارتقاء یافته روانه بازار کرد از چند روز پیش زیر بارانی از انتقادات به خاطر مشکل انتن دهی آیفون 4 قرار گرفت  که حتی استیو جابز پیشنهاد کرد که آیفون جدید را با دست چب استفاده کنند (در اینجا) که همین گفته‌ها موجب اعتراض اتحادیه چب دستان جهان شد(در اینجا).

بعضی از کارشناسان سخت افزاری، ابتکار شرکت اپل در قرار دان آنتن آیفون 4 در قاب موبایل را سبب بروز مشکل برای آیفون جدید دانستند و این انتقادات ادامه داشت تا آنجایی که شرکت اپل ضمن قبول این مشکل  ،آنرا یک ایراد نرم افزاری دانست  و البته برخی از کاربران آیفون 3GS نیز بعد از بروز کردن ایفون خود به فریمور 4 از بروز مشکل برای بعضی از نرم‌افزارهای نصب شده خود  گزارش داده‌اند.

راه حل ابداعی گیزمودو برای رفع مشکل آنتن دهی

طبق گزارش وب سایت اپل اینسایدر ،مهندسین فنی شرکت اپل این مشکلات نرم افزاری را حل کرده و فریمور جدید با کد  4.0.1 در روز دوشنبه عرضه خواهد شد  و همچنین در این فروم همچنین اعلام شده است که مشکل آنتن دهی فقط برای آیفون جدید وجود دارد و کاربران آیفون‌های سری قبل نباید نگران باشند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. […] مشکل آنتن‌دهی آیفون ۴ با ارائه یک فریمور سخن گفته بود (در اینجا) که البته پس از ان بود که اذعان کرد که این مشکل […]

  2. کوروش می‌گوید

    من که سر در نیاوردم :)

  3. مهدي می‌گوید

    تا فریمور جدید بیاد اره

  4. Hesam می‌گوید

    چه جور مشکل سخت افزاری رو با بروز رسانی حل می کنن ؟

  5. علیرضا می‌گوید

    آخر با دست چپ استفاده کنند یا نه ؟