«یوتیوب» ویرایشگر آنلاین را به وب سایت خود افزود

این ویرایشگر ویدیویی امکان ادیت فایل‌های تصویری و ذخیره آنرا بر روی سرورهای ابرهای دیجیتالی می‌دهد.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی “دیلی تلگراف”،وب سایت یوتیوب نرم افزار ادیتور فایل های تصویری آنلاین را به سایت خود اضافه کرد.

این ادیتور آنلاین که بر پایه سیستم ابرهای دیجیتال بنا شده است به کاربران اجازه می‌دهد تا ویدیوهای آپلودی خود را به راحتی ویرایش کرده و بر روی سرورهای ابری یوتیوب ذخیره کنند.

از نکات قابل توجه این سرویس امکان اضافه کردن موسیقی متن ،ْ تنها با یک کلیک و همچنین انتشار ویدیو بدون نیاز به طی کردن مراحل آپلود ویدیو است.

“جاشوا سیگال” مدیر تولید محصولات گوگل در این مورد گفت:”این ویرایشگر آنلاین بسیار مناسب برای ادغام کلیپ‌هایی کوتاه به ویدیوهای بلند مدت است و برای مثال شما می‌توانید با جمع آوری کلیپ‌های مسافرتی خود و اضافه کردن موسیقی به آن یک فیلم بلند خاطره انگیز بسازید”.

غول جستجوی آنلاین گوگل که صاحب به اشتراک گذاری ویدیو یوتیوب است مراحل آزمایشی این ادیتور را در لابراتوار TestTube شرکت یوتیوب انجام داد و در حال حاضر به صورت عمومی عرضه شده‌است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.