کتاب‌خوان «Kobo» برای آندروئید عرضه می‌شود

این برنامه رایگان به راحتی فرمت Epub را پشتیبانی کرده و دارای سیستم نمایش تصاویر جالبی است.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی “”Tgdaily،برنامه کتاب خوان رایگان  Kobo به زودی برای پلاتفرم آندروئید عرضه می‌شود.

این نرم افزار که به خوبی فرمت ePUB را پشتیبانی می‌کند دارای قابلیت نمایش تصاویر منحصر به فردی نیز است.

توسعه دهنده نرم افزار کوبو” مایکل سربینیس” در این مورد گفت:”در حال حاضر پلاتفرم آندروئید دارای سریع‌ترین رشد در بین تلفن‌های همراه هوشمند است  و آندروئید یکی از بهترین گجت‌ها برای برنامه‌های  کتاب خوان الکترونیکی است”.

سربینیس از انتشار نسخه های محتلف این برنامه برای تمامی تابلت‌ها،نوت‌بوک و کتاب خوان‌های الکترونیکی مبتنی بر پلاتفرم آندروئید در آینده نزدیک خبر داد.

انتشار نسخه پیش نمایش این برنامه دارای نظرات مثبتی بوده است که از جمله آنها می توان به “ماتیو میلر” یکی از نویسندگان سایت ZDNET اشاره کرد.

میلر در مورد این برنامه گفته است:”متن ها بسیار راحت و روان خوانده شده و تصاویر بسیار واضح هستند و من دیگر همگی کتاب‌ها را با گجت آندروئیدی خود دارم”.

از نرم افزارکوبو در حال حاضر نسخه های مختلفی برای تلفن های همراه هوشمند از جمله آیفون،آی پد،بلک‌بری و پالم منتشر شده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.