سرویس «OnLive» در آمریکا راه‌اندازی شد

این سرویس به کاربران امکان می‌دهد تا جدیدترین بازی‌های ویدیویی رابدون احتیاج به سخت افزار گرافیکی بازی کنند.

2

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی “دیلی تلگراف”،سرانجام سرویس بازی مبتنی بر ابرهای دیجیتال یا همان OnLive در کشور آمریکا راه‌اندازی شد.

با راه اندازی سرویس بازی آن لایو که هیچ گونه احتیاجی به سخت افزار گرافیکی خاص نداشته و فقط یک دانگل سرویس مذکورو یک خط اینترنت پرسرعت  برای داشتن ارتباط با ابرهای دیجیتالی احتیاج دارد پیش بینی می‌شود باعث افت فروش کنسول‌های بازی پلی استیشن3 و ایکس باکس 360 شود.

در حال حاضر 20 عنوان بازی در این سرویس وجود دارد که می توان به عناوینی همچون”Batman: Arkham Asylum, Assassin’s Creed 2 ” اشاره کردوسرویس مذکور در هر دو سیستم عامل ویندوز و مک قابل اجرا است.

“مایکل میلر” رئیس شرکت “OnLive” در این مورد گفت:”ما خوشحالیم که توانستیم نخستین قدم را در راه اندازی این سرویس برداریم و کاربران تنها با یک کلیک می توانند به عناوین دلخواه خود دسترسی پیدا کنند بدون اینکه احتیاجی باشد که نرم‌افزارخاصی نصب کنند و ما در حال مذاکره با شرکتهای بازی‌سازی برای بیشتر کردن عناوین خود هستیم”.

یکی از مزایایی این سرویس این است که کاربران می توانید با رایانه‌های مختلف و از مکان‌های مختلف وارد اعتبار خود شده و بازی‌های خود را ادامه دهد.

این شرکت همچنین در حال راه اندازی سرویس “micro console” برای تلویزیون‌های اینترنتی است تا دیگر کاربران به رایانه نیز احتیاجی نداشته باشند.

هزینه اشتراک ماهیانه این سرویس در امریکا 4.95 دلار است و کاربران با پرداخت هزینه اضافی می‌توانند عناوین بیشتری را نیز انتخاب کنند.

این شرکت اعلام کرده است که این سرویس را به زودی در چند کشور دیگر نیز راه اندازی می‌کند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. مهران می‌گوید

    یا امام زمان !!
    فکرشو کنید چه پهنای باند خفنی لازم داره !
    البته برای ما یه رویاست ! البته رویا که نه ! یه چیز فراتر از محال !

  2. پیام رحمانی می‌گوید

    با این پهنای باند کمی که در ایران داریم حالاحالاها باید صبر کنیم تا ما هم بتونیم استفاده کنیم.