پیش‌فروش ششصد هزار «آیفون 4» در چهار روز!

علی‌رغم مشکلات فنی برای وب سایت اپل،در حدود 600 هزار آیفون 4 در 4 روز پیش خرید شد.

3

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی‌تلگراف،با وجود مشکلات فنی پیش آمده در سایت اپل تا کنون در حدود 600 هزار نفر آیفون جدید را در طی 4 روز پیش خرید کرده‌اند.

آیفون 4 که دارای یک سری امکانات جدید مانند عملکرد چند شغلی یا مولتی تسکینگ ،دوربین بهبود یافته 5 مگاپیکسلی به همراه فلش،صفحه نمایش جدید رتینا و پردازشگر جدید و پرقدرت به همراه عمر باطری بالاتر اشاره کرد.

در ساخت آیفون جدید به طراحی صنعتی نیز توجه خاصی شده است به صورتی که استفاده از شیشه ضدخش به همراه قاب فلزی ضد زنگ از جمله این موارد است.

وب سایت اپل در هنگام ثبت سفارشات دارای ترافیک بسیار سنگینی شده بود و حتی در کشورهای انگلستان و امریکا دارای مشکل شده و کاربران دیگر به وب سایت دسترسی نداشتند که می‌توان گفت که اگر مشکلات وب سایت اپل پیش نمی‌آمد ممکن بود که این عدد از 600 هزار هم فراتر برود.

آیفون 4 به صورت آنلاک با حجم 16 گیگابایتی با قیمت 499 دلار و در ظرفیت 32 گیگابایتی با قیمت 599 دلار در دو رنگ سفید و مشکی پیش فروش می‌شود.

این آمار در حالی منتشر می شود که هنوز امار فروش اپراتور مخابراتی AT&T نیز که به دلیل هجوم کاربران وب سایتش دچار مشکل جدی شده بود اعلام نشده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. amir می‌گوید

    با سلام و خسته نباشد….میخواستم بپرسم گوشی آنلاک را از کجا میتونیم خریداری کنیم؟؟؟؟؟؟من در سایت اپل فاقد گوشی ۱۹۹$ و ۲۹۹$ رو برای فروش دیدم

  2. علی می‌گوید

    ضمن تشکر از خبر رسانی خوبتون

    خواستم ببینم امکانش هست این گوشیها به قیمتهای گفته شده به دست ما ایرانیان برسه
    یا
    با تعرفه های گمرکی قیمتی بیش از 3 برابر پیدا میکنه ؟

    فارنت: اصولا چون شرکت اپل این گوشی رو به صورت مستقیم در کشور ما به فروش نمی رسونه عوامل دیگه ای به غیر از تعرفه گمرکی باعث افزایش قیمت اون می شه.. الان بازار تلفن همراه طوری شده که دیگه تعرفه زیاد تاثیرگذار نیست..

  3. amir می‌گوید

    Q: Can I buy an iPhone without an AT&T contract?
    A: No. iPhone requires a two-year AT&T wireless service contract.