پدال بزنید، موبایل خود را شارژ کنید!

با پدال زدن این دینام شروع به تولید جریان برق ضعیفی میکند که برای شارژ موبایل نوکیا کافی است.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی “Unwiredview”،شرکت نوکیا سیستم جدیدی برای شارژ کردن تلفن های همراه خود ابداع کرده است و با نام تجاری” Nokia Bicycle Charger Kit”. روانه بازار مصرف خواهد کرد.

این کیت شارژکه منطبق بر سیستم شارژ DC-14 است برارحتی بر روی دسته دوچرخه بسته شده و زمانی که شما احتیاج به شارژ کردن تلفن همراه خود داشته باشید کافیست که با سرعت بین 6 تا 50 کیلومتر در ساعت دوچرخه خود را برانید و البته سرعت 12 کیلومتر بیشتر از جانب نوکیا سفارش شده است.

دینام موجود در کیت با استفاده از حرکت دوچرخه شروع به تولید جریان برق ضعیفی می‌کند که برای شارژ تلفن های همراه نوکیا که دارای استاندارد شارژ 2MM هستند بسیار ایده ال است.

قیمت این شارژ در حدود 15 یورو تخمین زده شده است و در 3 ماهه چهارم سال 2010 روانه بازار خواهد شد به صورت حتم مشتریان فراوانی در هند و چین با صدها میلیون نفر دوچرخه سوار خواهد داشت.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.