گوگل ویندوز را تحریم کرد!

هر کدام از مدیران ارشد گوگل که بر استفاده از ویندوز مصر باشند از مقام ارشدی خود خلع خواهند شد.

7

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی “دیلی تلگراف”،بنا بر اخبار غیر رسمی شرکت گوگل به شرکت‌های تابعه خود توصیه اکید کرده است که از سیستم عامل ویندوز استفاده نکنند.

بنابر گزارش “فاشینال تایمز “شرکت گوگل به کارمندان خود اعلام کرده است که بهتر است به جای استفاده از ویندوز که دارای اشکالات امنیتی فراوان است از سیستم عامل  Xاپل و یا لینوکس استفاده کنند.

غول جستجو این اقدام را بیشتر به خاطر اینکه هکرهای جینی با استفاده از اشکالات امنیتی فراوان در اینترنت اکسپلورر توانستند به پست های الکترونیکی جیمیل دسترسی پیدا کنند اتخاذ کرده است.

گفتنی است که بعضی از کارمندان گوگل از این اقدام ناراضی بوده و بعضی دیگر راضی ،مثلا یکی از کارمندان گفته که بدون ویندوز هیچ کاری ممکن نیست و در مقابل یکی دیگر از کارمندان این اقدام را به دلیل امنیت بیشتر مورد تحسین قرار داده است.

گوگل که در حدود 10000 کارمند در سراسر جهان دارد نظر بسیار مثبتی بر روی سیستم عامل  X  اپل و همچنین منبع باز لینوکس دارد .

البته گوگل نیز  این شایعات را تکذیب نکرده و در بیانیه ای اعلام کرده است که:”ما همیشه در تلاش برای بهبود بهره‌وری در کسب و کار هستیم و در مسائل عملیاتی خاص هرگونه اقدامی ممکن است”.

در ضمن به گوش می‌رسد هرکدام از مدیران ارشد که مایل به استفاده از ویندوز باشند از مقام ارشدی خود به مقام های پایین‌تر تنزل داده خواهند شد.

به نظر می‌رسد یا این اقدام گوگل تنش بین این دوشرکت بیش از پیش افزایش خواهد یافت و این در حالی است که مدتی است که گوگل با ارائه سیستم عامل آندروئید بر روی تابلت‌ها بازار را از دست مایکروسافت خارج کرده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

7 نظر برای این مطلب
  1. حسین می‌گوید

    ماکروسافت هیچ وقت دیگه پایین نخواهد آمد

    گوگل هم بی خودی داره زور میزنه

    اون هیچ وقت نمی تونه جای ماکروسافت رو بگیره/ همون طور که ماکروسافت هیچ وقت نمی تونه جای گوگل رو در سرچ انجین ها بگیره

  2. رحمان می‌گوید

    شرکت مایکروسافت خدمات بزرگی به صنعت کامپیوتر و توسعه سیستم عامل ها کرده، اصلا عادلانه نیست که بعضی ها اینطوری در موردش صحبت می‌کنند.

  3. نیما می‌گوید

    کارش درسته گوگل

    خیلی ها نمیدونن سیستم عامل خوب اونی نیست که همه جا ریخته ..

    بلکه اونی هست که کار علمی و فنی دانشگاهی روش انجام شده

    منم حمایت میکنم از کار گوگل !!
    زنده باد

  4. a.a3d می‌گوید

    VIVA MICROSOFT

  5. محمد امین ابراهیمی می‌گوید

    من فکر می کنم دوستان نسبت بهgoogle کم لطفی کردند.
    اولا که پرکاربردترین سیستم عامل لینوکس هست.
    ثانیا هرشرکتی برای رقیبش استراتژی جنگ سرد رو پیش می گیره،شرکت مایکروسافت بعداز ارائه ویندوز ویستا تقریبا محبوبیت خود را کم رنگ تر کرده.و همچنین با ارائه موتور جستجوگر bing جنگ خود را با google علنی تر کرده است.

  6. آرش می‌گوید

    گوگل راست می گه ویندوز خیلی از لحاظ امنیتی اشکال داره

    پس چرا این همه دیوار آتش برای ویندوز می سازند

  7. فرهاد می‌گوید

    خاک بر سر گوگل، امیدوارم به زمین گرم بخوره!

    هیچ سیستم عاملی به کیفیت و کاملی سیستم عامل ویندوز وجود نداره و چون ویندوز بیشترین استفاده را داره بیشترین حملات هکرها رو هم به خود اختصاص میده و خواهیم دید زمانی که استفاده از سیستم مک و یا لینوکس در گوگل فراگیر شود و نظر هکرها را به خود جلب کند، چه خواهد شد…