مرورگر اپرا 2.6 میلیون بار از فروشگاه آیفون بارگذاری شد

با عرضه مرورگر اپرا مینی مرور اینترنت توسط آیفون تا 70 درصد رشد داشته است.

0

به گزارش فارنت و به نقل از خبرگزاری رویترز با ارائه مرورگر اپرا، کاربران بیشتری با آیفون به مرور و وب گردی در اینترنت می‌پردازند.

بر طبق اعلام شرکت اپرا با عرضه مرورگر اپرا مرور اینترنت توسط کاربران آیفون در حدود 70 درصد رشد داشته است.

در تاریخ 13 آوریل پس از کش و قوسهای فراوان سرانجام مرورگر اپرا در فروشگاه آیتونز پذیرفته شد و به صورت رایگان به کاربران ایفون و آیپاد تاچ عرضه شد.

“جان فون” بنیانگذار شرکت نروژِی اپرا در همین مورد گفت:”بخش قابل توجهی از کاربران آیفون برای یکبار هم که شده این مرورگر را امتحان کرده‌اند و ما خوشحالیم که توانستیم اعتماد کاربران آیفون را نیز بدست آوریم”.

گفتنی است که در مرورگر اپرا تا 6 برابر سرعت دانلود از مرورگر خود آیفون یعنی سافاری بیشتر است و همچنین برای افزایش سرعت بارگذاری صفحات تا 90 درصد اطلاعات فشرده می‌شوند.

در تستی که کاربران ایرانی از این مرورگر در آیفون به عمل آورده‌اند متاسفانه از حروف فارسی و عربی پشتیبانی نکرده و وب سایت‌های فارسی را به صورت حروف جدا از هم نشان می‌دهد و علی رغم انعکاس این مشکل به شرکت اپرا هنوز هیچ گونه به روز رسانی برای رفع این مشکل ارائه نشده است(نگارنده).

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.