گوگل، فیس‌بوک را «پربازدیدترین» سایت اینترنتی در جهان دانست!

بر طبق اعلام رسمی شرکت گوگل وب‌سایت اجتماعی فیس‌بوک محبوبترین وب سایت اینترنتی با حدود 540 میلیون بازدید کننده در ماه پربازدیدترین سایت اینترنتی جهان و محبوبترین وب سایت اینترنتی در جهان است.

2

شرکت گوگل به تازگی اسامی هزار وب سایت محبوب و پربازدید کننده را در ماه آوریل اعلام کرده است که بعد از فیس بوک با 540 میلیون بازدید کننده پربازدیدترین سایت اینترنتی جهان، وب سایت یاهو با 490 میلیون بازدید کننده در مقام دوم قرار دارد و بعد از آن نیز موتور جستجوی Live مایکروسافت با 340 میلیون بازدید کننده در مقام سوم قرار دارد.

فیس بوک به جز پربازدیدترین سایت اینترنتی جهان در زمینه ای دیگری نیز رکورددار است و آن اینکه تنها در یک ماه در حدود   570،000،000،000 بارصفحات این سایت مورد بازدید قرار گرفته و البته بازهم یاهو با 70 میلیارد مرور صفحات در رتبه دوم قرار دارد و البته گوگل در این اعلام آمار به خود اشاره‌ای نکرده است.

اعلام پربازدیدترین سایت اینترنتی در جهان و لیست محبوب‌ترین سایت‌های اینترنتی جهان ، یک فرصت به مدیران این گونه سایت‌ها می دهد تا بتوانند تبلیغات بهتر و با درصد بالاتری را به وب سایت خود جذب کنند.

برخی دیگر از سایت‌ها نیز در این میان از بابت دیگری رکورد دار هستند به عنوان مثال  وب‌سایت موزیلا که در حدود 140 میلیون کاربر به صورت ماهانه به آن مراجعه می‌کنند تا آخرین نسخه مرورگر فایرفاکس را بارگذاری و دانلود کنند. وب سایت دیلی تلگراف نیز در میان هزار سایت در رده 302 است و البته کمی جلوتر از رقیب همیشگی خود یعنی گاردین با رتبه 310 قرار گرفته است.

منبع http://www.google.com/adplanner/static/top1000/
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. وحيد می‌گوید

    البته این مهم نیست که فیس بوک پربازدید کننده ترین سایت هست مهمتر اونه که ما همیشه از برترینها دور بودیم بهترین ها مال دیگران بوده است .
    زحمت از آن ما همه رحمت ار آن دیگران – ذلت به کوی ما همه عزت به کوی دیگران!
    البته شاید بی ربط باشه ولی همینه که هست بهترین سایت از نظر ما بدترین است .

  2. abolfazl می‌گوید

    آمار برای زمن موتور جستجوی Live هست. خوب الان که بینگ هستش یا من اشباه می کنم.