یاهو و نوکیا در پروژه «Nike» با هم همکاری می‌کنند

پیش بینی می‌شود که قرارداد بین این دو شرکت بزرگ برای تولید محتوای آنلاین برای تلفن‌های همراه هوشمند باشد.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی “Afterdawn”،شرکت یاهو با ارسال دعوتنامه‌هایی مرموز برای اصحاب رسانه و دعوت آنها به یک کنفرانس خبری، خبر از یک رخداد هیجان انگیز در مورد محتوای آنلاین و تلفن همراه را داده است.
پیش بینی می‌شودکه محتوای این کنفرانس همان اعلام مشارکت نوکیا و یاهو با یکدیگر در تولید محتوای آنلاین تحت پروژه مشترک با نام نایک (نام یکی از خدایان یونانی و به معنای پیروز) باشد که تاکنون حداقل به مدت ۳ سال بر روی آن کار شده است.

تصویر دعوتنامه ارسالی یاهو

در اکثر موارد اقدامات یاهو در صنعت تلفن همراه شکست خورده است و امیدوار است با این توافق با نوکیا که همچنان بزرگ‌ترین سازنده تلفن همراه در جهان است بتواند موقعیت از دست رفته خود را بازیابد.

گفته می‌شود مدیر بخش آمریکا شرکت یاهو  “هیلاری اشنایدر” سهم بسزایی در جوش خوردن این معامله داشته است.

یکی از تحلیلگران بازار فن آوری در مورد این قرارداد گفت:”شرکت یاهو در دنیای اینترنت چندان طرفداری ندارد و شرکت نوکیا نیز در صنعت تلفن های همراه هوشمند موفقیتی نداشته و حالا شاید تلفیق این دو شکست خورده بتواند موفقیتی برای این دو شرکت رقم بزند”.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.