کیت توسعه برنامه نویسی آیفون برای ویندوز هم منتشر شد

شما توسط این برنامه میتوانید آیفون را شبیه سازی کرده و اشکالات برنامه خود را برطرف کنید.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی “Tgdaily”،نسخه SDK  یا همان کیت توسعه برنامه نویسی  برای آیفون که پیش از این فقط در سیستم عامل مک امکان پذیر بود برای ویندوز نیز ارائه شد.

پیش تر برنامه نویسانی که علاقمند به نوشتن بازی و برنامه برای آیفون بودند باید حتما یک رایانه مک به همراه یادگیری زبان c++ را تقبل می‌کردند ولی با ابتکار یک شرکت این کار در ویندوز هم امکان پذیر شد.

شرکت” Zimusoft” این کیت توسعه برنامه آیفون را با نام DragonFireSDK منتشر کرده است و شما توسط این برنامه حتی می‌توانید که یک شبیه ساز آیفون را بر روی صفحه نمایش خود داشته باشید تا اشکال‌های احتمالی برنامه خود را برطرف کنید.

“دیو ادواردز” مدیر عامل این شرکت در این مورد گفت:”همیشه شرکت اپل به خاطر محدودیتهایش مورد انتقاد قرار دارد ولی این محدودیت شامل ما نمی‌شود و ما عاشق آیفون هستیم و سوار بر این قطار بوده و این فشار را بر اپل می‌کنیم”.

گفتنی است که در حدود 80 درصد از برنامه نویسان در سراسر جهان ویندوز را به عنوان سیستم عامل خود داشته و کمتر به سراغ سیستم عامل مک می‌روند.

شایان ذکر است که برای دانلود این برنامه 99.95 دلاری باید به سایت DragonFireSDK.com مراجعه کنید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.