سونی دوربین فیلمبرداری با لنز حرفه‌ای قابل تعویض تولید می‌کند

شرکت سونی اعلام کرده است که در حال ساخت دوربین فیلمبرداری است که در ان امکان تعویض لنزهای دوربین و سوار کردن لنزهای حرفه‌ای بکار رفته در دوربین‌های عکاسی به مشتری داده شده است.

0

به گزارش فارنت و به نقل از گیزمگ شرکت سونی در حال تولید نوع جدیدی از دوربین‌های فیلم‌برداری با کیفیت بالای (AVCHD) مجهز به لنزهای قابل تعویض مانند دوربین‌های موسوم به DSLR  است.

این دوربین که در مرحله آزمایشی به سر می‌برد از همان لنزهای EXMOR APS HD و سنسور CMOS که در دوربین‌های جدید   NEX-5و  NEX-3 بکار رفته و به قابلیت بهره‌گیری از لنزهای قابل تعویض  E-Mount  مجهز است، استفاده شده است.

نسل جدید دوریبن‌های فیلم‌برداری به طور طبیعی از کیفیت تصویربرداری HD برخوردار است و لنزهای قابل تعویض  ” A-mount” حال حاضر شرکت سونی نیز قابلیت سازگاری را با سوار کردن آداپتور فراهم خواهد کرد.

هیچ اطلاعاتی در خصوص قیمت، قابلیت‌ها، لوازم جانبی و دیگر امکانات دیگر این محصول در این مرحله اعلام نشده و سونی اعلام کرده که با ما در ارتباط باشید!

شرکت سونی در وبلاگ خود اعلام کرده است که این دوربین فیلمبرداری که تاکنون نامی برای آن مشخص نشده در فصل پاییز سال 2010 به بازار عرضه خواهد شد و تصاویر منتشر شده از آن تنها مدلی ماکت گونه از آن است که سونی تنها به این اذعان داشته که اندازه‌های این دوربین در همین حد خواهد بود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.