پنتاکس دوربین «جان سخت» ارائه کرد!

این دوربین دیجیتال دارای ویژگی تحمل سرما تا 10 درجه زیر صفر و همچنین ضد آب بودن تا عمق 6 متر است.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی  Engadget شرکت پنتاکس چندی است که دوربین عکاسی دیجیتالی را روانه بازار کرده است که توانسته نظرمثبت متنتقدان و کاربران را به سوی خود جلب کند.

شاید خیلی از دوستداران هنر عکاسی آرزو دارند که دوربین عکاسی داشته باشند که توانایی کار در همه نوع آب و هوا و شرایطی را داشته و در ضمن از لحاظ قیمت نیز در رنج مناسبی قرار داشته باشد.

به نظر می‌رسد که شرکت پنتاکس (Pentax) آرزوی این دسته از علاقمندان دنیای عکاسی را با مدل all-weather Optio W90 برآورده کرده باشد و البته  این دوربین که مخصوص همه نوع آب و هوایی طراحی شده است دارای ویزگی‌های بسیار منحصر به فردی نیز است.

از جمله این مشخصات می توان به ضد آب بودن تا عمق 6 متر، تحمل فشار سقوط از ارتفاع 1.2 متر، ضد شوک‌های ناگهانی، ضد سرما و یخ زدگی تا 10 درجه زیر صفر اشاره کرد.

مشخصات فنی این دوربین عبارت است از :  لنز 12.1 مگاپیکسلی به همراه 5x زوم اپتیکال، قابلیت فیلم برداری با کیفیت  HD و با روزلویشن 1280×720 پیکسل  و در ضمن قابلیت عکاسی ماکرو با فاصله حداقل 1 سانتیمتر.

گفتنی است که این دوربین با قیمت 299.95 دلار به بازار جهانی عرضه شده  و شما برای آشنایی بیشتر با این محصول می توانید به صفحه آن در وب سایت کارخانه سازنده مراجعه کنید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.