موزیلا مشخصات «فایرفاکس 4» را اعلام کرد

در این نسخه موتور جاوا اسکریپت پیشرفته و همچنین پشتیبانی کامل از HTML5 وجود دارد.

3

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی” Tgdaily” ،بنیاد غیر انتفاعی موزیلا مشخصات نسخه 4 مرورگر فایر فاکس خود را اعلام کرد.

مهمترین ویژگی نسخه 4 فایر فاکس سرعت بالای آن با استفاده از موتور  جدید و انحصاری جاوا اسکریپت jagerMonkey””است که گویا از مرورگر کروم شرکت گوگل نیز سرعت آن بسیار بالاتر است.

به گزارش معاون مهندسی بنیاد موزیلا”مایک بلتزنر” در این نسخه همچنین پشتیبانی کامل از فن‌آوری HTML5 و همچنین چندین ویژگی عالی دیگر نیز افزوده شده است.

از دیگرموارد افزوده شده به این مرورگر می‌توان به پشتیبانی عالی از Direct 2D،پردازنده‌های 64 بیتی و رابط جدید و پیشرفته کاربری و اینترفیس ارتقاء یافته اشاره کرد.

بلتنرز در ادامه گفت:”البته تولید کندگان نرم افزار همیشه جرئیات کمی از نرم افزارهای در حال ساخت خود را منتشر می‌کنند اما موزیلا و فایرفاکس فرق می‌کنند و ما به دنبال جذب کردن بازخورد کاربران و ارتقاء مرورگر خود با انتظارات کاربران هستیم”.

در همین حال “لری دیگنان” از تحلیلگران بازار فن آوری  در این مورد گفت:”موفقیت مرورگر تازه تاسیس کروم شرکت‌های مایکروسافت و موزیلا را به صرافت این انداخته است که نقاط قوت کروم را شناسایی کرده و آن نقاط را در مرورگر خود بکارببرند و مهمترین نقطه قوت مرورگر کروم نیز سرعت بالای آن است”.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. امیر می‌گوید

    البته وقتی سلطانه که opera نباشه

  2. مهران می‌گوید

    همین الانش هم سلطان همه مرورگر های دنیاست !
    4 بیاد میترکونهههههههه

  3. مصطفی می‌گوید

    بسیار عالی میشه . فکر میکنم نسخه ی بسیار زیبا، کاربردی و سریع باشه. بزنه رو دست هرچی مرورگره.