اکثر کاربران «iPad» مردان ثروتمند و جاافتاده هستند!

در حدود 94 درصد دارندگان این تابلت در امریکا دارای وضع مالی خوب و از طبقه مرفه امریکا هستند.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی” Tgdaily” ،طبق یک گزارش که توسط مرکز تحقیق و توسعه یاهو منتشر شده است کاربران iPad را اکثرا مردانی که دارای وضع مالی خوب و همچنین سواد خوب اینترنتی هستند تشکیل می‌دهند.

در حقیقت مردان دو برابر زنان اقدام به خریداری این تابلت شرکت اپل کرده و رنج سنی 35-44 بیشترین رنج سنی مردانی است که این تابلت را دارا می‌باشند که  تقریبا همانند رنج سنی دارندگان آیفون است.

“اشلی چنگ” از یاهو در همین مورد گفت:”اولین نسل‌های کاربران iPad یاهو که در حدود 94 درصد از این افراد را تشکیل می‌دهند بیشتر از قشر مرفه و متوسط به بالای جامعه آمریکا هستند که درآمدی بالاتر از اکثر کاربران معولی یاهو دارند را تشکیل می‌دهند”.

در کمال تعجب با اینکه هنوز آی پد به فروش بین المللی نرسیده است یاهو ادعا می‌کند که 10 درصد از ترافیک اینترنتی این تابلت از اروپا،آسیا و اقیانوسیه می‌آید و به طور خاص کشورهای انگلستان ،فرانسه، تایوان و هنگ کنگ بیشترین آمار ترافیک اینترنتی را به خود اختصاص داده‌اند.

گفتنی است که چندی پیش شرکت اپل اعلام کرد که موفق به فروش یک میلیون iPad شده است که این مقدار دوبرابر فروش افتتاحیه آیفون بوده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.