گوگل لباس بهاری بر تن می‌کند

این شرکت مهم‌ترین ابزاری را که کاربران گوگل در 3 سال گذشته استفاده کرده‌اند را در یک پانل به صفحه اصلی خود اضافه کرده و لوگوی خود را نیز بروز سانی می‌کند.

2

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی “اسکای نیوز” شرکت گوگل در بروز رسانی بهاره موتور جستجوگر خود آیتم های جدیدی را به صفحه اصلی خود اضافه می‌کند.

شرکت گوگل با آنکه چیزی را اختراع نکرده است ولی می تواند به نوعی منشور ما در دنیای اینترنت باشد و این بدان معنا است که هرگونه افزایش سرعت گوگل در ارائه اطلاعات به ما ، موجب بالاتر رفتن سرعت ما در دنیای اینترنت خواهد شد.

” مایر ماریسا” سخنگوی شرکت گوگل این بروزرسانی را ویترین گوگل در آخرین تحول فناوری در موتور جسجوگر این شرکت دانست.

وی در همین مورد گفت: “ما با اضافه کردن یک محتوای جدید به قسمت سمت چپ صفحه اصلی گوگل برجسته ترین عناصر مورد نیاز جستجو را در 3 سال گذشته که شامل برنامه‌هایی همچون جستجوی یونیورسال و پانل “Search Options” و” “Google Squared است را در یک داشبورد و یا همان پانل و در سمت چپ صفحه اصلی گوگل اضافه کرده‌ایم”.

جستجوی یونیور سال به شما کمک می‌کند تا مرتبط‌ترین نتایج را به موضوع مورد جستجوی خود را مشاهده کنید و این گزینه ها شما را به بهتر شدن نتیجه گیری کمک می‌کنند.

مایر همچنین اشاره کرد که گوگل جعبه رنگ‌ها و لوگوی خود را هم بروز رسانی خواهد کرد.

ماریسا همچنین اضافه کرد: ” هر چند ممکن است این تغییرات ناچیز و خفیف به نظر بیایند ولی ما به دنبال نگاهی مدرن‌تر هستیم و مطمئن هستیم کاربران ما از اینکه دیگر جستجو در اینترنت موضوعی پیچیده نبوده و به راحتی به نتایج دلخواه خود می‌رسند خرسند خواهند شد”.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. محسن می‌گوید

    هنوز چون تبلیغی در کار نیست که تصویری باشه، منوی سمت چپ کمک کننده است.

  2. Splinter Cell Conviction می‌گوید

    گوگل هم گوگل های قدیم !!
    دیگه اون ظاهر ساده و بی آرایش اش را نداره !!!

    صفحه اصلی روز به روز داره شلوغتر می شه !!