«برادرکشی» در شیلی بر سر کنسول PS3

این فرد بعد از اینکه دید برادرش کنسول را بدون اجازه وی روشن کرده است به او حمله ور شد.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی “Press Association” یک پسر 16 ساله در شیلی برادر 18 ساله خود را بر سر کنسول پلی‌استیشن به قتل رساند.

پلیس شیلی اعلام کرده است که در خانه‌ای در خیابان سویزا در شهر “Providencia” شیلی درگیری بین دو برادر بر سر کنسول پلی‌استیشن منجر به کشته شدن برادر بزرگتر به نام مانوئل گونزالس بوسیله چاقویی شده که بر سینه او فرورفته است.

برادر کوچکتر در تحقیقات اولیه استفاده بدون اجازه از کنسول بازی خود توسط برادر بزرگتر را دلیل عصبانیت خود و درگیری با برادرش ذکر کرده است.

بازپرس این پرونده در این مورد اعلام کرده است که این پسران در حدود 10 سال پیش توسط مادرشان به حال خودشان رها شده و در این مدت یک زن بلژیکی سرپرستی آنها را بر عهده داشته است و این قتل زمانی اتفاق افتاده که زن بلژیکی برای دیدار از اقوام خود به کشورش سفر کرده بود.

پلیس شیلی تاکید کرده است که چون قاتل دارای سن پایین است حداقل باید تا 5 سال در زندان بماند تا حکم نهایی در خصوص وی صادر شود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.