عنوان بعدی ندای وظیفه «Black Ops »اعلام شد

قرار است این بازی به همراه لوکیشن‌های جدید در ماه نوامبر 2010عرضه شود.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی”CVG”  سرانجام نام عنوان بعدی بازی” Call Of Duty” یا همان ندای وظیفه به همراه تاریخ عرضه آن اعلام شد.

تاریخ انتشار این بازی در تاریخ 9 ماه نوامبر و برای پلاتفرم ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 و همچنین رایانه‌های شخصی خواهد بود” Black Ops”نامیده شده است .

رئیس استودیوی “”Treyarch در این مورد گفت:”در استودیوی ما تمامی پرسنل بر این بازی تمرکز داشته و بخش‌های چند نفره و تک نفره با تیم های جدید عملیاتی خواهیم داشت و همچنین طرفداران این عنوان جبهه و نبردهای جدیدی را تجربه خواهند کرد”.

یک خرده فروش بریتانیایی در مورد لوکیشن‌ها و مکان‌های بازی در سایت Game چنین گفته است:

“” هم اکنون شما شاهد تولد گروه ویژه‌ی نخبه خواهید بود و در ماموریت های خارج از روال عادی شرکت با استفاده از اسلحه های غیر متعارف شرکت خواهید کرد و کار را به انجام می‌رسانید . از کوبا به قطب شمال و از آنجا به جنگل های ویتنام می‌روید  و در ضمن هفتمین عنوان ندای وظیفه دارای گرافیک سینمایی خیره کننده و گیم پلی بسیار قوی خواهد بود که شما را دقیقا به قلب جنگ می‌برد .”

تریلر رسمی بازی نیز در این جا قابل مشاهده است و در ضمن وب سایت رسمی این بازی نیز در این آدرس قرار دارد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.