«آواتار» دو رکورد دیگر را هم پشت سرگذاشت!

نسخه بلوری این فیلم فقط در روز اول عرضه بیش از 1.5 میلیون نسخه از آن به فروش رسید.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی” “AbcNews،نسخه بلوری فیلم “آواتار” آخرین ساخته جیمز کامرون موفق شد رکوردهایی تازه در صنعت سرگرمی و سینما برای خود دست و پا کند.

نسخه بلوری این فیلم فقط در روز اول عرضه در کشور آمریکا در حدود 1.5 میلیون نسخه از آن به فروش رسید که این فروش رکورد فیلم شوالیه تاریکی بتمن را پشت سرگذاشت و تازه این آمار متعلق به نسخه 2 بعدی این فیلم است.

این در حالی است که دریافت غیر قانونی نسخه بلوری این فیلم در شبکه “تورنت” بالغ بر 200 هزار دریافت فقط در چهار روز اول عرضه این نسخه بوده است و این دریافت غیر قانونی در کشورهای آمریکا،استرالیا و انگلستان بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

پیش بینی می‌شود تا چند روز آینده تمامی موجودی 4 میلیون نسخه‌ای این فیلم در فروشگاه‌ها به فروش برسد.

قرار است دومین عرضه نسخه 2 بعدی این فیلم با اشانتیون‌های خوبی در ماه نوامبر همراه باشد که از جمله آنها می توان به یک جعبه شکلاتی مخصوص آواتار اشاره کرد و علاقمندان نسخه 3 بعدی این فیلم باید تا عرضه “بلوری پلایر 3 بعدی” در نزدیکی سال 2011 منتظر نسخه مخصوص خود باشند.

گفتنی است که جیمز کامرون با عرضه فیلم تایتانیک در سال 1997 نیز همانند آواتار  رکورد فروش را به خود اختصاص داد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.