تلفن‌های همراه جدید «HTC» با صدای فراگیر و فیلمبرداری «HD»

تلفن‌های همراه با فیلمبرداری HD در 3 ماهه دوم 2011 عرضه خواهند شد.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی “Unwiredview” سری جدید تلفن‌های همراه HTC با قابلیت‌های جالب در سال 2011 به بازار عرضه خواهد شد.

بعد از خبر اینکه شرکت HTC در حال کار بر روی یک سیستم عامل تلفن همراه است یکی از مقامات این شرکت تایوانی خبر از تولید تلفن‌های همراه با فیلمبرداری 1080P و همچنین صدای فراگیر 5.1 کانال داد.

این تلفن‌های همراه فیلمبردای  HD  در 3 ماهه دوم سال 2011 و تلفن‌های همراه با صدای فراگیر ممکن است حتی زودتر نیز عرضه شود.

گفتنی است که در 3 ماهه سوم سال جاری تلفن های همراه با فن‌آوری “HSPA + “از طرف شرکت مذبور عرضه خواهد شد که سرعت انتقال داده‌ها را تا 14.4Mbps افزایش می‌دهد.

شرکت مذبور چندی قبل” Droid Incredible” را برای اپراتور وریزون با قابلیت‌های فوق العاده معرفی کرد و حتی شایعاتی از حول و حوش این شرکت به گوش می‌رسد که در حال کار بر روی یک تابلت آندروئید با فن‌آوری HSPA و Wi-Fi است که هنوز شرکت HTC این شایعات را تائید نکرده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.