ویژگی «Drag-and-Drop» به Gmail اضافه شد

این ویژگی که بر اساس Html 5 است در حال حاضر در فایرفاکس 3.6 و کروم 4 در دسترس کاربران است.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی” تک اسپوت”،شرکت گوگل چندین ویژگی جدید را به پست الکترونیکی خود یعنی جیمیل افزود.

شرکت گوگل این ویژگی های بسیار مفید را بدون اینکه مدتی در آزمایشگاه گوگل را بگذراند  به سرویس دهنده اصلی خود افزوده است.

اولین ویژگی که بر پایه استاندارد وب ” Html 5″ است به کاربران اجازه می‌دهد با کشیدن و انداختن فایل در صفحه جیمیل خود به راحتی اسناد و تصاویر خود را پیوست کنند بدون اینکه نیازی باشد تا مراحل زجرآور و طولانی  ضمیمه کردن اسناد را انجام دهند.

البته این ویژگی که کار با جیمیل را بسیار راحت و سریع می‌کند در حال حاضر بر روی مرورگر “کروم 4 “و “فایر فاکس “3.6 در دسترس است و مهندس فنی گوگل “آدام دی بوئر” از افزودن این ویژگی به سایر مرورگرها به محض اینکه “Html5” را پشتیبانی کنند خبر داده است.

و اما ویژگی دوم اضافه شده این است که برای گذاشتن  قرار ملاقات با دیگران کافیست در قسمت پایین ایمیل‌های فرستاده شده خود ،در قسمت”  MoreAction” بر روی قرار ملاقات کلیلک کنیم تا برنامه “گوگل کالندر “باز شده و کاربر می تواند به راحتی وقت های آزاد خود را مدیریت کرده و بر اساس آن دعوت‌نامه یا قرار ملاقات را برای دوستان خود بفرستد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.