انتظارات کاربران نوکیا از «سیمبیان 3»

در حدود 28 درصد از کاربران نوکیا خواهان به کاربردن گرافیک نسل بعدی موبایل و قابلیت مولتی‌تاچ در سیستم عامل “سیمبیان 3” هستند.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی  “unwiredview” نتایج نظرسنجی شرکت نوکیا در وب‌سایت رسمی خود در مورد انتظارات کاربران از سیمبیان 3 انجام داده بود نتایج جالب و در خور توجهی را به دنبال داشته است.

بر طبق نتایج این نظر سنجی ، بیش از 28 درصد کاربران خواهان بکار رفتن نسل بعدی گرافیک موبایل در سیمبیان 3 که شامل بازی‌های دوبعدی و 3 بعدی و همچنین اینترفیس این پلاتفرم بوده هستند.
به گزارش شبکه ایران دراین نظرسنجی همچنین مشخص شد که 18 درصد از کاربران نیز خواهان به کار رفتن ویژگی چند لمسی در این پلاتفرم نه فقط در منوی اصلی بلکه در تمامی دسترسی‌های این پلاتفرم شده‌اند.

از دیگر امکانات مورد انتظار  می‌توان به مدیریت حافظه بهتر و پشتیبانی از اتصال HDMI نام برد.
شرکت نوکیا اعلام کرده است که اولین تلفن همراه مبتنی بر سیمبیان 3 را در نیمه دوم سال میلادی جاری ارائه خواهد کرد و این تلفن همراه به احتمال فراوان N8 نوکیا خواهد بود .
پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.