تصاحب 51 درصد بازارتابلت ها توسط«iPad»

تابلت شرکت اپل و تابلت‌های اندروئید حدود 75 درصد بازار تابلت‌ها را در سال 2010 در دست خواهند داشت.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی” Eweek”  تابلت شرکت اپل یعنی iPad،در حدود 51 درصد بازار تبلت‌ها را در سال 2010 در اختیار خواهد داشت.

بر اساس گزارش مرکز تحقیقاتی “IMS Research “تابلت‌های مبتنی بر آندروئید گوگل در حدود 24 درصد بازار تابلت‌ها را در سال جاری در اختیار خواهند داشت که با ترکیب با تابلت اپل به تنهایی در حدود 75 درصد بازار تابلت‌ها در اختیار این دو غول دنیای فن آوری خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود که بازار تابلت‌ها در سال 2010 یک بازار با درآمد 3.6 میلیارد دلاری باشد و در این میان تابلت‌های مبتنی بر ویندوز هفت تنها 10 درصد بازار را در اختیار خواهند داشت و بقیه تابلت‌ها اعم از لینوکسی و غیره نیز در حدود 15 درصد را در اختیار خواهد داشت.

انتظار می‌رود سهم تابلت‌های گوگل در سال 2011 افزایش یابد و دلیل آن نیز علاوه  برقیمت پایین و اقتصادی بودن فراوانی شرکت‌های تولید کننده است در حالی که تابلت اپل با قیمت گران‌تر فقط از سوی شرکت اپل به فروش می‌رسد .

شایان ذکر است که تابلت اپل که از 3 آوریل فروش جهانی آن اغاز گردید تا کنون موفق به فروش  450 هزار عددی شده است و در حال حاضر یکه تاز بازار تابلت‌ها است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.