هکرهای چینی ایمیل‌های یاهو را هم هک کردند !

بعد از هک شدن صندوق پست الکترونیکی جیمیل،صندوق پست الکترونیکی یاهو تعدادی از مخالفان دولت چین نیز مورد هک و سرقت قرار گرفت.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Tgdailyبعد از هک شدن صندوق پست الکترونیکی جیمیل  فعالان حقوق بشر در چین  تعدادی از دارندگان پست الکترونیکی یاهو که از فعالان حقوق بشر در چین و تایوان بودند نیز اعلام کردند که صندوق پست الکترونیکی آنان مورد هک قرار گرفته است.

گروه” World Uyghur” که از گروه‌های جدایی طلب چینی و مخالف دولت هستند نیز از جمله گروه‌هایی هستند که ایمیل آنان مورد هک قرار گرفته است.

سخنگوی این گروه “Dilxat Raxit “در همین مورد گفت:

“من ظن زیادی دارم که اطلاعات زیادی از ایمیل‌های ما توسط افراد غیر مجاز برداشت شده است و این در حالی است که  در برقراری ارتباط تلفنی با سایر کشورهای جهان در این چند وقت اخیر دچار مشکل هستیم”

در همین حال “اندرو جاکوبز” از روزنامه نیویورک تایمز که در حال حاضر در پکن به سر می‌برد نیز  تائید کرد که هکرها اطلاعات زیادی از پست الکترونیکی یاهو او را به ایمیل نامعلومی ارسال کرده‌اند.

لازم به ذکر است که چندی پیش اقدام مشابهی برای صندوق پست الکترونیکی جیمل گوگل رخ داد و منجر به ترک چین از سوی گوگل و به تبع آن مسدود شدن تمام سرویس‌های گوگل در چین از سوی مقامات دولتی  اشاره کرد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.