مایکروسافت وصله امنیتی خارج از نوبت منتشر کرد!

این حفره امنیتی در اینترنت اکسپلورر اجازه در دست گرفتن کنترل رایانه قربانی را به هکرها می‌دهد.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک اسپوت شرکت مایکروسافت یک وصله امنیتی غیر منتظره و خارج از روند معمول را منتشر کرد.

مایکروسافت اعلام کرد که این وصله امنیتی و خارج از نوبت که با کدرمز (KB981374) عرضه شده است به رفع یک حفره امنیتی خطرناک  در اینترنت اکسپلورر 6 و 7 خواهد پرداخت.

یک شرکت امنیتی  اسرائیلی پیش از این درمورد این حفره امنیتی بسیار خطرناک در این مرورگر هشدار داده  و اعلام کرده بود که هکرها می توانند با استفاده از این حفره امنیتی کنترل رایانه قربانی را در 60 تا 70 درصد موارد به راحتی در دست بگیرند.

به هر حال به نظر می‌رسد این وصله امنیتی برای نسخه 8 این مرورگر ارائه نشده باشد ولی بهتر است کاربران از بروز بودن مرورگر خود مطمئن شوند هر چند مایکروسافت ثابت کرده که تا هشداری در مورد مرورگر اینترنت اکسپلورر از طرف شرکت‌های امنیتی  اعلام نشده و موضوع رسانه‌ای نشود نسبت به رفع مشکل اقدام نخواهند کرد.

قرار است این وصله امنیتی در ساعت 10 صبح امروز به وقت PDT منتشر شود و مایکروسافت کاربران اینترنت اکسپلورر را به بروز رسانی مرورگر خود توصیه اکید کرده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سعید می‌گوید

    لطفا نحوه نصب این وصله امنیتی رو توضیح بدید. ممنون.

    فارنت:
    اگر گزینه بروزرسانی در ویندوز شما روشن باشد خود ویندوز به شما برای این بروزرسانی هشدار می دهد در غیر این صورت از همین لینکی که در مطلب موجود است می توانید این بروزرسانی را دریافت و نصب کنید.