مایکروسافت باید طرحی نو دراندازد!

یکی از متخصصان توسعه کرنل ویندوز به مایکروسافت پیشنهاد کرد برای استفاده از تمامی فواید پردازنده‌های چند هسته‌ای این شرکت باید سیستم‌عامل‌های خود را مجددا طراحی کند.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتیTgdaily  یکی از متخصصان توسعه کرنل ویندوز به مایکروسافت پیشنهاد کرد برای استفاده از تمامی فواید پردازنده‌های چند هسته‌ای این شرکت باید سیستم‌عامل‌های خود را مجددا طراحی کند.

“دیو پروبت” در این مورد گفت: روش‌های معمول در حال حاضر خوب هستند ولی به صورت کامل نتوانسته‌اند از توان پردازنده‌های چند هسته‌ای استفاده کنند.

وی افزود: مهم نیست که طراحی مجدد ممکن است باعث صرف هزینه و انرژی زیادی شود ولی با طراحی جدید هم سیستم‌عامل‌های بهتری خواهیم داشت و هم کاربران از پولی که بابت پردازنده‌های چند هسته ای پرداخت کرده‌اند لذت بیشتری خواهند برد”.


به گزارش شبکه ایران پروبت تاکید کرد: رایانه‌های امروزی دارای توان کارکرد بالایی نیستند چون اساسا برای پردازنده‌های چند هسته‌ای طراحی نشده‌اند و چرا مردم باید با وجود این همه سخت‌افزار خوب و موازی بازدهی کمتری از رایانه خود داشته باشند. پروبت خاطرنشان کرد که مایکروسافت برای طراحی جدید سیستم عامل خود باید یک نگاه کاملا متفاوت و نو داشته باشد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.