نینتندو کنسول 3 بعدی واقعی تولید کرد

3DS در نمایشگاه E3 که در ماه ژوئن برگزار می‌شود به صورت رسمی معرفی خواهد شد

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی‌تلگراف شرکت نینتندو کنسول دستی 3 بعدی بدون احتیاج به عینک مخصوص  را تولید کرد.

شرکت نینتندو اعلام جزئیات بیشتر درباره این کنسول دستی 3 بعدی را که با نام تجاری 3DS روانه بازار خواهد شد را به برگزاری نمایشگاه سرگرمی‌های  E3 در ماه ژوئن محول کرده است و در ضمن این شرکت ژاپنی هنوز هیچ گونه توضیحی درباره قیمت احتمالی این کنسول نداده و ادعا می‌کند که کاربر قادر است به راحتی و بدون عینک مخصوص از تصاویر و بازی‌های 3 بعدی لذت ببرد.

در ضمن این شرکت فروش نینتندو DS  را از آغاز فروش آن یعنی در سال 2005 در حدود 125 میلیون دستگاه اعلام کرده و موفق شده تا  طیف سنی این کنسول را به زنان مسن نیز تعمیم دهد.

فن آوری تصاویر 3 بعدی در سال 2010 یکی از بازارهای بزرگ دنیای دیجیتال خواهد بود و غول‌های بزرگ مانند سونی ،پاناسونیک و سامسونگ بر روی صنعت نمایشگرهای 3 بعدی سرمایه گذاری فراوانی را انجام داده‌اند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.