ایکس باکس 360 هم رژیم گرفت

عکس مذکور از کارخانه چینی سازنده کنسول به بیرون درز کرده است و به وضوح مادربرد کنسول کوچکتر شده است.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Toptechreviews مایکروسافت به زودی نسخه جدید ایکس باکس 360 را به بازار عرضه می‌کند.

بعد از عرضه شدن PS3    اسلیم از سوی شرکت سونی و موفقیت تجاری آن مایکروسافت نیز به این فکر افتاده است تا کمی به ایکس باکس خود رژیم داده و انرا لاغرتر و با قیمت پایین‌تر عرضه کند.

یک عکس از مادربرد جدید این کنسول از کارخانه چینی سازنده این کنسول به بیرون درز کرده است که به وضوح نشان  می‌دهد که مادربرد جدید جمع و جورتر و کوچکتر شده و پردازنده گرافیکی نیز در آن نمایان است.

بنا بر نظر کارشناسان صنعت دنیای سرگرمی عرضه مدل اسلیم این کنسول با قیمت پایین تر باعث افزایش یکباره فروش این کنسول  خواهد شد.

به احتمال فراوان مدل اسلیم کنسول مذکور در ایام کریسمس از سوی مایکروسافت به صورت رسمی عرضه خواهد شد و شاید کاربران دنیای بازی‌های ویدیویی شاهد عرضه همزمان این کنسول به همراه ناتال انحصاری ایکس باکس 360 باشند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.