مایکروسافت جزئیات « IE9» را اعلام کرد

نسخه شماره 9 دارای موتور جاوا اسکریپت جدید و همچنین پشتیبانی کامل از HTML 5 است.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی  Tgdaily  مایکروسافت بعد از انتظار طولانی جزئیات نسخه جدید مرورگر اینترنت اکسپلورر خود را اعلام کرد.

آخرین نسخه از این مرورگر سرجهازی شرکت مایکروسافت دارای پشتیبانی کامل از استاندارد جدیدHTML5    و چندین خصوصیت جدید دیگر است.

شتاب دهنده گرافیکی و متن سخت افزاری و موتور جدید جاوا اسکریپت که با استفاده بهینه از پردازنده های چند هسته‌ای به صورت موثر به مدیریت منابع محاسبات و بهینه سازی عملکرد مرورگر می‌پردازد از دیگر خصوصیات نسخه جدید مرورگر اینترنت اکسپلورر است.

مایکروسافت همچنین از پشتیبانی از خصوصیات به کار رفته  در HTML 5 مانند CSS3 ، قابلیت گرافیک  SVG  و ویدیوهای XHTML  و استاندارهای صوتی مانند H.264/MPEG4 و MP3/AAC در این مرورگر پرده برداری کرد.

لازم به ذکر است که هنوز نسخه اولیه این مرورگر در مرحله تست‌های نهایی شرکت‌هایی مانند انویدیا قرار دارد.

سخنگوی انویدیا “دروی هنری”استفاده IE9 را از قابلیت‌های سخت افزاری کارت گرافیک یک نقطه عطف در محاسبات مجازی دانست.

کاربران علاقمند می توانند نسخه اولیه این مرورگر را که البته شامل همه ویزگی‌های ذکر شده نیست را از اینجا دریافت کنند.

لازم به ذکر است که این نسخه بر روی ویندوز 7 و ویستا سرویس پک 2 نصب می‌شود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سعید می‌گوید

    یعنی ما که XP داریم دانلود نکنیم ؟

    فارنت: همانطور که مایکروسافت اعلام کرده در ویندوزXP عملکرد نداره و احتمالا برای ترغیب ارتقای ویندوز XP کاربران به ویندوز 7 این اقدام انجام شده