لوگوی جالب گوگل برای روز مادر!

در این تصویر یک گوسفند ماده با بدن خود نقش دو حرف OO را در میانه گوگل بر عهده دارد و بره خود را با بینی‌اش نوازش می‌کند.

2

به گزارش فارنت به نقل از روزنامه دیلی‌تلگراف شرکت گوگل به مناسبت روز مادر در انگلیس لوگوی ویژه خود را به مناسبت این روز به تصویر یک گوسفند تغییر داده است.

در این تصویر یک گوسفند ماده با بدن خود نقش دو حرف OO را در میانه گوگل بر عهده دارد و بره خود را با بینی‌اش نوازش می‌کند.

این تغییر لوگو تنها برای کاربران انگلیسی و کاربرانی که به آدرس گوگل با پسوند انگلیسی مراجعه می‌کنند قابل مشاهده است.

انگلیسی‌ها چهارمین یکشنبه ماه روزه مسیحیان را به روز مادر اختصاص داده‌اند. این تغییر لوگو برای روز مادر در انگلیس در حالی اعمال می‌شود که گوگل برای روز مادر در امریکا که روزی در ماه می است هیچ تغییری در لوگوی خود ایجاد نکرد.

تغییر لوگوی گوگل به مناسبت روز مادر آخرین نمونه از تغییر لوگوی مشهور شرکت قدرتمند اینترنتی گوگل است که آن را به مناسبت برگزاری مراسمات سالیانه و یا جشنواره‌ها تغییر می‌دهد.

در ماه گذشته میلادی گوگل به مناسبت سالگرد تولد ویوالدی آهنگساز اینالیایی لوگوی خود را به لوگویی ترکیبی از چهار ویولن تغییر داد تا تاییدی باشد بر آهنگ معروف چهارفصل ویوالدی.

گوگل تاکنون به افتخار تولد افراد مشهوری همچون اندی وارهول، لوئیس برایلی، اچ‌جی‌ولز، مایکل جکسون، ساموئل مورس و روآلد دال لوگوی خود را تغییر داده است.

گوگل در ماه گذشته نیز لوگوی خود را به افتخار بازی‌های المپیک زمستانی 2010 در ونکوور کانادا به ترکیبی از علائم المپیک به نمایندگی از حروف لوگوی خود تغییر داد.

گوگل به عنوان سلطان موتورهای جستجوی اینترنتی 65 درصد بازار موتورهای جستجوگر اینترنتی را در اختیار دارد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. […] + لوگوی جالب گوگل برای روز مادر! […]

  2. ابوذر می‌گوید

    بنام خدا
    با سلام و احترام خدمت همه هموطنان عزیز

    بدون شرح::
    امام علی (سلام الله علیه) می فرمایند: حسن اخلاق دلیل بر شرافت خانوادگی است. (غرر الحکم 4855)

    حضرت فاطمه (سلام الله علیهما): اگر به‌ آنچه‌ به‌ شما امر مى‌کنیم‌ عمل‌ مى‌کنى‌ و از آنچه‌ شما را برحذر مى‌داریم‌ دورى‌ مى‌کنى‌ ، از شیعیان‌ ما مى‌باشى‌ ، والا هرگز . (بحار الانوار ، ج‌ 68 ، ص‌ 155

    ***********************************************************
    پیشاپیش فرارسیدن سال جدید را تبریک و آرزوی سالی مملو از صحت وسلامتی برایتان آرزومند هستم.
    بر چهره پر زنور مهدی صلوات*****بر جان و دل صبور مهدی صلوات
    فرج شود مهیا بفرســــت*****بهر فرج و و ظهور مهدی صلوات

    ***وب سایت ختم صلوات***::
    http://www.salavaty.com

    ابوذر