بینگ اسپانسر خانواده سیمپسون شد

در این قرارداد پیش از شروع و پس از پایان یافتن هر اپیزود تبلیغات بینگ نمایش داده می‌شود که در آن اعضای یک خانواده از موتور جستجوگر اینترنتی بینگ برای جستجو استفاده می‌کنند.

0

به گزارش فارنت به نقل از روزنامه دیلی‌تلگراف شرکت مایکروسافت پشتیبانی مالی خود از کارتون خانواده سیمپسون را در کانال تلویزیونی 4 انگلیس به عنوان بخشی از تبلیغات چند میلیون پوندی خود در این کشور برای موتور جستجوگر بینگ آغاز کرد.

این قرارداد که به عنوان اولین پشتیبانی مالی مایکروسافت از یک برنامه تلویزیونی در انگلستان به حساب می‌آید از ساعت 6 بعدازظهر روز گذشته آغاز شده و به مدت سه ماه ادامه خواهد داشت.

این پشتیبانی مالی با بیستمین سالگرد آغاز پخش این کارتون همزمان شده است و به عنوان اولین پشتیبانی مالی یک شرکت تکنولوژی از این انیمیشن به حساب می‌آید.

در این قرارداد و پیش از شروع و پس از پایان یافتن هر اپیزود از ماجراهای پیش آمده برای خانواده سیمپسون که در کانال 4 و کانال 1+4 نمایش داده خواهد شد، تبلیغات بینگ نمایش داده می‌شود که در آن اعضای یک خانواده از موتور جستجوگر اینترنتی بینگ برای جستجو اسفاده می‌کنند.

حمایت مالی از سیمپسون‌ها بخشی از تبلیغات عظیم مایکروسافت در سرمایه‌گذاری میلیونی برای افزایش استفاده از بینگ در میان کاربران اینترنتی است.

در اکتبر سال 2009 مایکروسافت دست از حمایت مالی از یک سریال انیمیشن محبوب آمریکایی کشید چرا که محتوبات این سریال را توهین‌آمیز توصیف کرده بود و تاکید کرده بود که تبلیغات در این انیمیشن مناسب برند مایکروسافت نیست.

در انیمیشن محبوب “مرد خانواده” تبلیغ ویندوز 7 مایکروسافت قرار داده شده بود اما پس از پیش‌نمایش این کارتون این قرارداد تبلیغاتی لغو شد.

شب چهارشنبه اولین تبلیغات تلویزیونی مایکروسافت برای بینگ در جریان پخش زنده دیدار فوتبال میان دو تیم منچستریونایتد و آث میلان پخش شد.

مایکروسافت تمام تلاش جریان تبلیغاتی خود را در انگلیس برای کسب مکان دوم موتورهای جستجوگر اینترنتی که گوگل مکان اول آن را در اختیار دارد بکار بسته است. اکنون در انگلیس پس از گوگل، یاهو در مکان دوم جای دارد و بینگ در جای سوم قرار گرفته است.

بنا بر آمار موسسه نت‌مارکت شیر بینگ تنها 3.4 درصد بازار جهانی را در اختیار دارد، جائیکه یاهو با 6.1 درصد در جای دوم قرار دارد و غول موتورهای جستجوگر اینترنتی با 86 درصد همچنان یکه‌تاز این بازار است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.