ویندوز موبایل همچنان سقوط می‌کند و آندروئید صعود

تنها 28 درصد از کاربران تلفن همراه در آمریکا از مرورگر اینترنتی استفاده می‌کنند.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک اسپوت موسسه تحلیل آماری “ComScore’s”  آخرین وضعیت بازار تلفن‌های همراه هوشمند در آمریکا را اعلام کرد.

بر طبق این گزارش در ماههای بین اکتبر 2009 تا ژانویه 2010 و بعد از بررسی 42 میلیون مشترک تلفن همراه هوشمنددر آمریکا که نسبت به سال گذشته در حدود 18 درصد افزایش را نشان می‌دهند باز هم ویندوز موبایل در حال ریزش کاربران خود بوده و در حدود 4 درصد از کاربران خود را از دست داده است و گوگل با آندروئید بازهم سهم خود را افزایش داده  و در حدود 4.3 الی 7.1 درصد افزایش سهم در بازار داشته است .

در ضمن شرکت اپل رشد سریعش متوقف شده و  کاربران آیفون نیز افزایش سهم فقط در حدود یک درصد را نشان می‌دهند.

به طور میانگین 63.5 درصد از مردم امریکا از پیام کوتاه استفاده می‌کنند و تنها 28.6 درصداز این افراد از مرورگر اینترنتی استفاده می‌کنند و در حدود 17.1 درصد نیز عضو شبکه های اجتماعی بوده و 12.8 درصد از این افراد از تلفن همراه خود به عنوان پلیر موسیقی نیز استفاده می‌کنند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.