گوگل سرویس جستجوی تلویزیونی ارائه می‌کند

گوگل با راه اندازی این سرویس قصد دارد تا کاربران تلویزیون در جستجو و تماشای برنامه های دلخواه خود کمترین دردسر را داشته باشند.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی تلگراف شرکت گوگل در تدارک راه‌اندازی سرویس جستجوی تلویزیونی است.

بنا برگزارش وال استریت ژورنال حتی این سرویس آزمایشی به صورت محدود و در داخل شرکت گوگل راه اندازی شده است.

این سرویس جدید به کاربران کمک خواهد کرد که برنامه های تلویریونی مورد علاقه را به راحتی پیدا کرده و به به تماشای تصاویر و ویدیوهای آپلود شده در یوتیوب و … بنشینند.

این سرویس با استفاده از یک نسخه مخصوص پلاتفرم اندروئید گوگل که بر روی تلویزیون نصب خواهد شد به این کاربران کمک خواهد کرد تا یک تلویزیون منطبق با سلیقه‌های خود داشته باشند.

سیستم کار این تلویزیون نیز تایپ عبارت مورد چجستجو به جای استفاده از کنترل از راه دور است و در ضمن نیازمند یک کابل شبکه و اتصال پرسرعت اینترنتی نیز است.

تلویزیون کابلی که به مشترکان خود اجازه انتخاب برنامه را می‌دهد در حال حاضر در کشور امریکا فقط 14 میلیون نفر است و به علت هزینه های فراوان مورد استقبال قرار نگرفته است و ممکن است با عملی شدن این پروزه گوگل شاهد یک تحول انقلابی را در صنعت نمایش تلویزیونی باشیم.

اریک اشمیت چندی قبل گفته بود:”آندروئید می تواند بستر بسیار مناسبی برای تولید کنندگان سخت ازار تلویزیون باشد”.

دور نیست تا چند سال آینده بر روی جعبه‌های تلویزیون این جمله نقش بسته باشد:

“همراه با  نرم افزار آندروئید گوگل برای تماشای آنچه شما می خواهید”

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حسين ميري می‌گوید

    هیچی این غول بزرگ دیگه داره میشه فضول بزرگ