مرگ نوزاد سه ماهه یک زوج کره‌ای معتاد به اینترنت بر اثر گرسنگی

یک زوج کره‌ای معتاد به اینترنت آنقدر به مراقبت از یک کودک مجازی در یک بازی اینترنتی مشغول شدند که نوزاد دختر سه ماهه آنان از گرسنگی تلف شد.

11

به گزارش فارنت به نقل از پایگاه اینترنتی  دیلی‌تلگراف یک زوج کره‌ای معتاد به بازی‌های اینترنتی آنقدر به مراقبت از کودک مجازی خود در یک بازی اینترنتی مشغول شدند که نوزاد سه‌ماهه آنان از فرط گرسنگی جا سپرد.

پلیس کره‌جنوبی اعلام کرده است که “کیم یو چول” 41 ساله و همسر وی “چویی می‌سان” 25 ساله برای انجام یک بازی اینترنتی به یک کافی‌نت در همسایگی خود می‌رفتند و تنها هر 12 ساعت به کودک خود در خانه سر می‌زدند.این زوج کره‌ای در این کافی‌نت به بازی شبیه‌سازی شده آواتار با نام “پریوس” مشغول می‌شدند که در آن یک دختر را به صورت مجازی مراقبت می‌کردند تا رشد پیدا کند.

به گزارش شبکه ایران این زوج کره‌ای در تمام مدت بازی خود در کافی‌نت نوزاد خود را در حالی در خانه به تنهایی رها می‌کردند که قصد داشته‌اند تا یک پدر و مادر دیگر برای سرپرستی این نوزاد بیابند.
این زوج کره‌ای در عین حال اینکه وسواس خاصی برای رشد و مراقبت از دختر مجازی خود با نام “انیما” داشته‌اند اما در همان حال از مراقبت دختر واقعی خود فارغ بوده‌اند.

سرانجام این زوج کره‌ای در ماه سپتامبر و هنگامی که پس از 12 ساعت از کافی‌نت به خانه بازگشتند فرزند نوزاد خود را مرده یافتند و پلس را از این موضوع آگاه کردند.
این زوج کره‌ای روز جمعه و پس از آنکه در کالبدشکافی مشخص شد که این نوزاد بر اثر سوء‌تغذیه و گرسنگی طولانی‌مدت مرده است، دستگیر شدند.
“چونگ‌جی‌وون” یکی از مقامات پلیس محل زندگی این زوج کره‌ای در گفتگو با خبرگزاری یونهاپ کره اعلام کرده است که به نظر می‌آید این زوج زندگی عادی خود را به خاطر بیکاری و تولد نوزاد ناخواسته از دست داده بودند.
وی افزوده است که آنها در انجام بازی‌های آنلاین برای فرار از زندگی واقعی افراط کرده‌اند که در نهایت به مرگ کودک واقعی آنها منجر شده است.
پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

11 نظر برای این مطلب
  1. پنل اس ام اس می‌گوید

    سلام
    ممنون از سایت خوبتون
    مطالبتون واقعا خواندنی هستش ! من هر روز به سایتتون سر میزنم
    موفق باشید

  2. مهدیون می‌گوید

    ممنون از سایت فوق العادتون
    خسته نباشید !
    واقعا زحمت زیادی میکشید
    موفق باشید

  3. تور ترکیه می‌گوید

    چقد پدر مادرا بی تفاوت شدن واقعا عجیبه

    1. PARHAM می‌گوید

      عجیبه!

  4. دستگاه پخت نان سنگک می‌گوید

    عالی بود ممنونم

  5. یو پی اس می‌گوید

    ممنون عالی بود

  6. اخبار سیاسی می‌گوید

    ممنون از سایت فوق العادتون
    واقعا زحمت زیادی میکشید
    خسته نباشید !
    انشالله خیر ببینید

  7. تور کیش می‌گوید

    واقعا ناراحت کنندس
    ولی منم اینجوری شدم

  8. […] از این یک زوج دیگر کره‌ای هنگامی که برای انجام بازی آنلاین منزل خود را ترک کرده […]

  9. […] پیش از این در فارنت خبر از زوج کره‌ای داده بودبم که آنقدر سرگرم تربیت و رشد کودک مجازی خود در یک بازی آنلاین شده بودند که کودک واقعی آنان که یک نوزاد سه ماهه بود از فرط گرسنگی جان سپرده بود. (اینجا بخوانید) […]

  10. طراحی سایت می‌گوید

    واقعا غم انگیز هست. من یک خبر خواندم یک پدر چینی صبح که میخواست بره سر کار بچشو با زنجیر میبست تا بعد از ظهر که از سرکار برمیگرده… عجب دنیایی شده!