«ویوالدی» نیز به گوگل آمد

شرکت گوگل به مناسبت 332 سالگرد تولد ویوالدی آهنگساز ایتالیایی لوگوی صفحه اول سایت خود را عوض کرد

2

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی تلگراف شرکت گوگل به مناسبت سالروز تولد “ویوالدی” اهنگساز بسیار معروف ایتالیایی لوگوی صفحه اول سایت خود را عوض کرد.

این اقدام که در 332 سالگرد تولد این نابغه موسیقی انجام شده است این اهنگساز را به صف آیزاک نیوتن ،لئوناردو داوینچی و مهاتما گاندی دیگر مشاهیری که صفحه اول گوگل به یادشان تغییر کرده بود پیوستند.

آنتونیو ویوالدی در سال 1678 میلادی در ونیز ایتالیا به دنیا آمد و او که به کشیش موقرمز نیز مشهور شده بود بعد از روی آوردن به اهنگسازی موفق به خلق معروفترین کار خود یعنی سمفونی 4 فصل شد.

در اوائل سال جاری نیز گوگل افتادن سیب از درخت را به مناسبت گرامیداشت تولد سرآیزاک نیوتن بر روی صفحه اصلی خود کار کرده بود.

ماه گذشته نیز گوگل نشان یا همان دودل ویژه بازیهای المپیک 2010 در ونکوور را به صفحه اول سایت خود افزود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. […] سالگرد تولد ویوالدی آهنگساز اینالیایی لوگوی خود را به لوگویی ترکیبی از چهار ویولن تغییر داد تا تاییدی باشد بر آهنگ معروف چهارفصل […]

  2. sorush می‌گوید

    thank all of your news is very googd