نام یک شهر در آمریکا به “گوگل” تغییر یافت!

مقامات شهر “توپکا” ایالت “کانزاس” آمریکا برای جلب نظر مقامات شرکت گوگل در اجرای طرح آزمایشی اینترنت فوق سریع این شرکت در این شهر نام خود را برای یک ماه به گوگل تغییر دادند.

4

به گزارش فارنت به نقل از پی‌سی‌ورلد مقامات شهر توپکا در ایالت کانزاس آمریکا اعلام کردند برای جلب نظر گوگل در موضوع آزمایش طرح اینترنت فوق سریع این شرکت در چندین شهر به طور آزمایشی، این شهر در ماه مارس نام خود را به گوگل تغییر خواهد داد.
این تغییر نام اگر چه به طور غیررسمی صورت می‌گیرد اما شورای شهر توپکا در جلسه روز دوشنبه خود بیانیه‌ای رسمی را منتشر کردند که در آن شهردار “بیل بونتن” اعلام کرده است که این شهر در ماه مارس به نام گوگل تغییر نام خواهد داد.

وی در این بیانیه ابراز امیدواری کرده است که اقدام مقامات شهر توپکا در تغییر نام این شهر به گوگل باعث آن شود تا این شهر در دیدگاه مقامات گوگل از دیگر شهرها متمایز شود.
بسیاری از شهرهای آمریکا در تلاشند تا هر چه سریعتر به شبکه فیبر نوری فوق‌العاده سریع گوگل که قرار است یکصد برابر سریع‌تر از استانداردهای کنونی آمریکا باشد، بپیوندند.
شرکت گوگل اعلام کرده است که قصد دارد شبکه باند عریض و فوق‌العاده سریع  خود را در چندین شهر آمریکا به صورت آزمایشی به اجرا بگذارد.
پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. […] این شهر در ماه مارس نام خود را به گوگل تغییر خواهد داد.(اینجا بخوانید) این تغییر نام اگر چه به طور غیررسمی صورت می‌گیرد اما […]

  2. طراحی سایت می‌گوید

    جالب بود. قبلا یک خبر بود که گوگل یک جزیره خریده ولی بعدا تکذیب شد.

  3. سانی می‌گوید

    اینترنت فوق سریع رو فعلاً برای تصاویر ویدئویی با کیفیت خیلی بالا تشریح کردند، به درد دیگه ای هم می خوره؟

    در مورد مقامات این شهر هم که باید بگم خیلی ناقلا هستن :دی

  4. Ebi Tahasoni می‌گوید

    البته این تغییر فقط برای ماه مارس خواهد بود و ویکیپدیا نوشته:

    On March 1, 2010, Topeka Mayor Bill Bunten issued a proclamation calling for Topeka to be known for the month of March as “Google, Kansas, the capital city of fiber optics.” This was to help “support continuing efforts to bring Google’s fiber experiment” to Topeka, though it was not a legal name change. Lawyers advised the city council and mayor against an official name change